Terug naar overzicht
Wij moeten dat ook nog doen en zouden ons ook tot die regio willen beperken. Ik vind het niet gemakkelijk want er zijn zoveel goudsmeden. Op de beurs dit weekend heb ik er ook veel toffe ontmoet. Ik zet ze voor je even op een rij:Robb.zilla Kammenstraat 53 2000 Antwerpen :zij geven zaterdag 13 oktober een infodag voor trouwers van 17u tot 22 u. Je kon mee je ringen maken.Ines B. (www.inesb.eu ) Berlaarsestraat 7 LierNico Taeymans (ook een hele mooie zilvercollectie)Wim Meeusen AntwerpenEva Crauwels Antwerpen(ik had haar in gedachten omdat zij de trouwringen van mijn neef had gemaakt) je kan haar googlen en op facebook heeft ze foto's van haar trouwringen staan.Tanja Katzmann Acacialaan Zele. Zij stond ook op de beurs en was super sympathiek. Je kon veel eigen inbreng krijgen en ze maakte foto's tijdens het maken van je ring en dat kreeg je mee als boekje.Nu weet ik het dus ook even niet meer. Ik vind het wel een leuk idee dat je de maker van je ring ontmoet. Ze lijken me allemaal goed, de ene al bekender dan de andere maar alles kan bij hen (materiaal , aanpassingen in breedte dikte, extra's)
Ines B en Gerda De Vrij zijn diegenen die direct bij mij binnenspringen
Wij gaan voor MIKA trouwringen, ook op maat gemaakt voor ons.Website: www.juwelen-mika.be
Fede di Oro. Ik heb 2 vriendinnen die daar hun ringen hebben gekocht. Ze waren er heel tevreden van en zij maken alles wat je wil. Ik ben ze ook op de trouwbeurs tegen gekomen en ze zijn goedkoper dan de andere. (als ik hun folder van de beurs meeneem krijgen we 20% korting) Mijn favoriete ringontwerper is Nico Taeymans.
Onze trouwringen kwamen van bij INES.B uit LierHeel vriendelijk, goede ontvangst, ruime keuze, op maat gemaakt....Wij blij :-)
Mijn keuze is Wim Meeuwsen!
Stond Wim Meeuwsen ook op de beurs? Wij hadden ook onze voorkeur voor hem. Kan jij ons hier iets meer over vertellen Debby? Waarom je bv voor hem gekozen hebt, en niet voor de rest?groetjes!
Misschien eens Kris Baele proberen... Mijn verlovingsring komt van bij hem!