Terug naar overzicht
Hey,wij brouwen onze eigen porto en zelf ben ik een taartenbakster. Dus wij denken iedereen een klein mini-flesje porto te geven met een zelfgemaakt koekje Op de twee laatste trouwfeesten kreeg ik telkens een kaars aandenken Groetjes!
wij geven de gasten keuze uit hartverwarmend hartje met datum en namen eropmini flesje jenever met datum en namen eropfietslichtje in vorm van hartje en onze datum en namen eropen voor de kinderen hebben wij een potloodkoker met een kleurboekje groeten
Suikerdraakje.be heeft ook leuke dingen !
Wij hebben momenteel twee dingen in gedachten:- kleine flesjes violet jenever, omdat we met paars als hoofdkleur zouden willen werken- gepersonaliseerde winkelwagenmuntjes (http://www.winkelwagenmuntjes.com/ )Maar we zijn er nog niet uit.
Hier nog een extra vraagje: de bedankingskaartjes zitten bij ons in het pakket dat we nemen bij de fotograaf. De kaartjes zijn echter pas beschikbaar nadien, we zullen ze dus niet kunnen meegeven na het avondfeest aan de gasten, maar ze later bezorgen. Geven jullie dan nog iets mee aan de gasten op de avond zelf of laten jullie ze wachten op het bedankingskaartje?
wij laten van die bedankingkaarten onze kerstkaarten maken :-) kan natuurlijk enkel als je rond deze periode in het huwelijksbootje stapt..en onze fotograaf had hier geen probleem mee, vond het zelfs heel erg leuk bedacht...
Hier al gelezen/gezien:- hartjes of bloemetjes van de vilten bruid- gepersonaliseerde lego blokjes of ventjes- winkelkarmuntjes- flesjes met zeep, jenever, wijn, cava, bier - eventueel gepersonaliseerd- snoepjes (in zakjes, potjes, ...)keuze genoeg zou ik zeggen :)
Wij hadden een winkelwagenmuntje. Heel mooi en niet te duur.
Waar vind je zo winkelwagenmuntje?
Www.looland.nl Hele goede service en niet veel geld!