Nu Online
Momenteel zijn er 358 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitgenodigden? wie wel en wie niet?

10-10-2012 14:40:27
Hey, zit met allerlei vragen hoe we de indeling zouden doen van onze dag, blijven de vrienden heel de dag bij ons? alleen na het diner? Hoe hebben jullie dat allemaal gedaan of hoe willen jullie het doen?

Nathalie
7-10-2014
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 722

Annelies
10-11-2012
 Meld misbruik10-10-2012 14:59:30

Onze planning is de volgende:

Stadhuis en kerk: iedereen welkom

Receptie: familie en collega's

Diner: enkel familie

Dansfeest en dessertbuffet: familie en vrienden

Het heeft bij ons ook wel even geduurd voor we er definitief uit waren hoe we alles gingen indelen.

Succes ermee!

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik10-10-2012 15:28:16

Bij ons was iedereen welkom aan het gemeentehuis, maar dat hebben we er niet zo opgezet op de uitnodiging. Er stond enkel de dag en uur, maar iedereen mocht dus komen. Degene die waren gekomen kwamen automatisch met ons mee naar de middagreceptie (waarvoor we ook andere mensen hadden uitgenodigd die niet naar het avondfeest kwamen) waarvoor we een apart zaaltje hadden gehuurd. Daarna volgde de huwelijkslezing waarbij ook weer iedereen welkom was. Hierna vertrokken we naar de receptie met aansluitend avondfeest. Geen aparte recepties dus, iedereen was uitgenodigd voor alles... Voor ons was dit ideaal, maar ik heb al vaker verschillende indelingen gehoord zoals bv. die van Annelies.

Groetjes, Alessia

Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik10-10-2012 18:25:12

Bij ons zal iedereen welkom zijn op het gemeentehuis met ceremonie en daarna gaan we nog een receptie geven. Het avondfeest is enkel voor familie

Veva
28-9-2013
 Meld misbruik10-10-2012 18:34:22

Bij ons is iedereen die een uitnodiging ontvangt welkom tijdens de mis en alles erna (receptie, diner en avondfeest). Wettelijk huwelijk doen we de dag ervoor in gezins kring.

Op de dag van het feest zitten we aan zo'n 110 man die we gaan uitnodigen.

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik10-10-2012 18:50:40

Bij ons zal het ook zoals Annelies gaan. Collega's en buren enzo op receptie, familie op diner en familie en vrienden vanaf dessertenbuffet.

An
29-6-2013
 Meld misbruik15-10-2012 15:37:42

Bij ons komen familie en vrienden naar mis en receptie (de rest mag vrij kiezen of ze naar mis komen of niet, ik zet gewoon uur en plaats op uitnodiging zonder ze echt uit te nodigen daarvoor). Daarna hebben we eten voor ouders, grootouders, broers, zussen, getuigen en onze naaste vriendenkring. En dan nog avondfeest met hapjes voor iedereen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...