Terug naar overzicht
Graag jullie Mening?Vanaf het moment dat ik je zagdacht ik: jij hoort bij mijtoen kwam er steedsvan dag tot dageen beetje liefde bij
Ina & Jeroen
gaan trouwen op 31 augustus 2013Ze geven elkaar het Ja-woord om 12u30in het gemeentehuis van Herk-de-Stad.Erna volgt het kerkelijk huwelijk om 13u30in de kerk O.L.Vr. Geboorte van DonkWij nodigen u uit om dit met ons tekomen vieren vanaf 19.00 uur in Feestzaal 'Het Rubbenshof'Ridderstraat 83570 Alken.
Indien u niet aanwezig kan zijn graag een seintje voor 1 augustus 2013Ina:Jeroen:Ouders van Jeroen;Marc & Monique Claes - FeyenOuders van InaPiet & Mieke Both - JansCadeautip:een envelopke ...
Hey, zeker niet mis. Vooral mooi tekstje in begin ! Ik denk wel dat "erna" best vervangen wordt door "daarna" of een ander woord. Misschien is het ook een beetje raar dat je in het begin spreekt over "ZE geven elkaar het ja-woord" en wat later overstapt naar de WE-vorm..Best consequent zijn. Misschien kan je alles in de WE/WIJ-vorm doen? Klinkt ook iets persoonlijker, minder afstandelijk...Succes nog !
Hier ook nog een beetje muggenziften: het is "jawoord" en niet "ja-woord". :)
Hey, ik zou idd ook ‚erna’ vervangen door ‚Hierna’ of ‚Daarna’. Let ook op de vormen die je gebruikt. Het is persoonlijker en beter om wij/we te gebruiken i.p.v. zij. Het zijn namelijk toch jullie die trouwen en het aankondigen. Wat Fien zegt is in theorie helemaal waar, maar de praktijk is: Doe je eigen ding! Wij hebben er zelfs ‚ons JA-woord’ van gemaakt :D Dit is dus hoe ik het zou doen (is maar een mening natuurlijk): Ina & Jeroen Trouwen!Zaterdag 31 augustus 2013 geven wij elkaar het/ons Ja-woord om 12u30 in het gemeentehuis van Herk-de-Stad.Hierna volgt het kerkelijk huwelijk om 13u30in de kerk O.L.Vr. Geboorte van Donk.Wij nodigen u graag uit om dit met ons tekomen vieren om19.00 uur in Feestzaal 'Het Rubbenshof'Ridderstraat 83570 Alken.OFGraag zouden wij jullie om 19.00u aan feestzaal ‚Het Rubenshof’ willen treffen om er samen het glas te heffen.Ridderstraat8, 3570 AlkenIndien u niet aanwezig kan zijn graag een seintje voor 1 augustus 2013OF (een rijmpje)Laat u voor 1 augustus 2013 weten of u al dan niet kan komen op de dag van onze dromen?Groetjes, Alessiaps. ik hoop dat de lay-out niet weer verspringt...
Trouwen!
Zaterdag 31 augustus 2013 geven wij elkaar het/ons Ja-woord om 12u30 in het gemeentehuis van Herk-de-Stad.
Hierna volgt het kerkelijk huwelijk om 13u30in de kerk O.L.Vr. Geboorte van Donk.Wij nodigen u graag uit om dit met ons tekomen vieren om19.00 uur in Feestzaal 'Het Rubbenshof'Ridderstraat 83570 Alken.
OF
Graag zouden wij jullie om 19.00u aan feestzaal ‚Het Rubenshof’ willen treffen om er samen het glas te heffen.
Ridderstraat8, 3570 Alken
Indien u niet aanwezig kan zijn graag een seintje voor 1 augustus 2013
OF (een rijmpje)
Laat u voor 1 augustus 2013 weten of u al dan niet kan komen op de dag van onze dromen?
Groetjes, Alessia
ps. ik hoop dat de lay-out niet weer verspringt...
Ai, het is dan: Graag zouden wij U om 19.00u aan feestzaal...
Nu ja de tekst klopt volgens mij wel als dit uit naam van de ouders komt.. Dat zij het zijn die het huwelijk aankondigen.Nu als het inderdaad de bedoeling is dat het jullie zelf zijn die het huwelijk aankondigen dan moet je natuurlijk overstappen naar de Wij/We vorm Best ook even kijken dat al je tekst ook wel op je kaartje past Maar ziet er zeker goed uit!
Ik volg de rest. Ik zou ze ook door we veranderen en erna zou ik ook door een ander woordje veranderen. Voor de rest ziet dat er dik in orde uit. ;)
Dank jullie wel allemaal ! En inderdaad de Ze zie ik nu pas zelf haha :-) Een beetje rap geweest met typen ! Maar echt dank jullie voor de tips ! xxx
Wij geven ons feest ook in het Rubenshof :-). Veel plezier nog met de voorbereidingen. De tekst van de uitnodiging ziet er ondertussen goed uit. Groetjes Lore
Ps. Wij hebben ook gefeest in het Rubenshof... Super locatie!!! Heerlijk eten, prachtige tuin, lekker wijnen, vriendelijke bediening, mooie presentatie... kortom, ideaal! Jullie gaan alleszins daar met jullie mannen een heel mooi feest beleven, nog even aftellen wel :)