TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
kelly
13-7-2013
|
10-10-2012 19:30:10
Ik lees hier niets anders ze dat bruidjes over hun kleedje twijfelen.... Niet abnormaal dus!!!!!! Weet je, je hebt uw kleed gepast en je zal het dan toch wel fantastisch gevonden hebben want anders had je het niet besteld. Op foto zie je misschien kleedjes waarvan je denkt dat ze mooier zijn maar dat is geen garantie dat jij er ook mooier in zal zijn! Komt wel goed!!!!!Ik vind mezelf al vrij raar want ik heb nog geen twijfels gehad :-)
|
|
Kim
4-10-2014
|
10-10-2012 19:38:15
Tip: Stop met zoeken naar kleedjes!!! :D Probleem opgelost ;-) hihi
|
|
Katrien
11-5-2013
|
10-10-2012 19:49:40
Ik heb ook twijfels :) hihi :p das omda we daar zo neig mee bezig zijn denk ik, maar ik heb het ook, ben blij dat ik niet de enige ben
|
|
Peggy
28-9-2013
|
10-10-2012 20:00:03
Bij mij is het nu 1 maand geleden en ik twijfel nog elke dag. Soms wil ik de foto van mezelf in dat kleed gewoon aan mijn vriend laten zien om die twijfel weg te halen maar dat mag niet hé. Ik had nog 2 afspraken staan na de winkel waar ik gekocht heb en ik beklaag het me elke dag dat ik daar toch niet eerst nog ben gaan kijken.
|
|
tinne
18-5-2013
|
10-10-2012 20:22:56
Ik heb hetzelfde voor. Twijfelen en nog eens twijfelen. Normaal ga ik ook naar verschillende winkels een beslis ik daarna. Nu nog geen uur in de winkel en had men kleed. Ik heb toen ook iets op het forum gezet. Dit hielp toen echt om te horen dat je niet alleen bent. Het is normaal. Ik hoop nu dat die twijfel weg zal gaan tijdens mijn eerste pas. Maar dat is nog lang wachten...
|
|
Silke
4-5-2013
|
10-10-2012 20:46:28
Je bent zeker niet de enige. Er zit heel veel tijd tussen het kiezen van mijn kleed en de volgende pas en hoe langer ik moet wachten, hoe meer ik begin te twijfelen. Ik denk als ik mezelf terug zie in het kleed dat dit gevoel wel terug over zal gaan. Ik ben ook blij dat ik niet de enige ben. Ik heb vooral schrik voor de reactie van mijn verloofde haha.. :) Als hij het maar mooi vindt, de rest maakt niet uit.. :)
|
|
els
8-6-2013
|
10-10-2012 21:06:48
ben blij dat ik niet de enige ben die twijfels heeft. dan is het mss wel normaal en het is ook zo dat vooral de schrik erin zit van hoe mijn verloofde mij zal vinden. en heb ook al vaak de foto willen laten zien aan hem ma dan is de verassing er af he. zal wel goed komen (hopelijk)
|
|
caroline
1-6-2013
|
11-10-2012 10:14:20
Ik ben afgelopen weekend ook mijn jurk gaan kiezen. Ik denk dat het twijfelen normaal is. Normaal had ik nog een winkel waar ik maandag ging kijken dus wou ik eerst niet beslissen. Maar mijn moeder en getuige zeiden ook: je kan nog 5 winkels bezoeken en 30 jurken passen, daarvoor gaat dat niet beter zijn. We moeten maar vertrouwen hebben in onze keuze e. Plus de dag zelf kunnen de mensen toch niet vergelijken met de eventuele andere jurk waar je over twijfelde. Ik vond het vooral heel confronterend dat alles opeens concreet wordt, want de jurk was iets waar ik het meest over fantaseerde en nu kan dat niet meer want het is beslist. :)
|
|
Kim
31-5-2014
|
11-10-2012 10:21:51
Hier ook net hetzelfde verhaal. Kleed gekocht na 1,5 uurtje shoppen en ongeveer 10 kleedjes gepast te hebben. In de winkel werd ik ook wel onder druk gezet om te beslissen. Ik vond het jammer dat de ervaring van het zoeken achter het kleed zo snel voorbij was. Nu kan ik niet stoppen met websites te bekijken met trouwkleding en ben verslaafd aan de youtube-filmpjes van 'say yes to the dress'. De ene dag denk ik 'Ik heb een goede keuze gemaakt' de andere dag 'Ik had toch meer en verschillende stijlen moeten passen'. Nuja, uiteindelijk denk ik dat het wel normaal is. Ik heb mijn eerste gedacht gevolgd en zou waarschijnlijk terug dezelfde soort jurk kiezen als ik het opnieuw mocht doen. Het probleem is dat je HET mooiste kleed wil voor je trouw, maar dat er ZOVEEL mooie jurken zijn :)
Je bent dus zeker niet de enige met twijfels :) Uiteindelijk denk ik dat je wel de goede keuze gemaakt zal hebben, want er is altijd een reden waarom je dat kleed gekozen hebt.
|
|
Inge
21-6-2013
|
11-10-2012 22:23:26
Ik zit dus met hetzelfde 'probleem'. Vandaag voor de eerste keer gaan passen, mijn oma en mama meegenomen. Normaal ging mijn schoonmama ook mee maar daar is helaas iets tussengekomen. Nu bleek dat de winkel in kwestie binnenkort gaan stoppen en daarom hingen nu alle kleedjes aan -50% uit. Denk dat ik ook een tiental kleedjes gepast heb tot er ééntje tussen zat waarvan ik dacht: dit is het mooiste wat ik al heb aangehad. Dit kreeg ik ook te horen van mijn mama, oma en de verkoopster. Het probleem was echter dat ik direct moest beslissen want dit was het laatste stuk. Op zich wilde ik daar eigenlijk niet op ingaan omdat ik zondag nog een afspraak had opstaan bij een andere winkel waar ik samen met mijn getuigen naartoe zou gaan. Ik had het gevoel van: ik ga toch niet in de eerste winkel die ik doe al beslissen, ik kan met niks vergelijken, wie weet vind ik ergens anders wel een mooier kleed. Mijn mama en oma wezen me er dan weer op dat ik moest rekening houden dat ik misschien nergens meer zo'n kleedje zou vinden voor die prijs + dat dit me goed stond, dat ik er slank in leek enzo... En omdat oma mijn kleed betaalt, moest ik daar ook wel rekening mee houden. Na lang wikken en wegen dan toch besloten om het te kopen maar ik zit nu al de ganse avond te piekeren dat ik te snel geweest ben. Ik zit er nu ook mee in dat ik nu voor een gebroken wit/ivoorkleurig kleed heb gekozen, terwijl ik oorspronkelijk een wit kleed in mijn hoofd had. Ik zag zo uit naar dat passen en na 2 uurtjes zit het er nu op voor mij... Zo jammer dat ik nu geen super blij gevoel heb hierover...
|
|
els
8-6-2013
|
12-10-2012 20:47:11
is allemaal niet makkelijk he, mijn mama had foto,s getrokken van mij in de jurk en ben ik nog eens gaan kijken naar de foto,s en HET gevoel moet nog wat komen. ik zit met een jurk in mijn hoofd wat niet binnen het budget zat daarmee dat ik mss twijfels heb.
|
|
els
8-6-2013
|
18-10-2012 18:20:47
Hier ikke.. met zeer felle twijfels. ik twijfel nu wel heel hard aan mijn trouw jurk. ik heb ergeen wauw gevoel bij. :-( Ik heb dan ook een mail naar de winkel gestuurd en heb dan antwoord terug gehad en ik had zo de indruk dat ze niet echt meer wilde dat ik verandere van kleed. En ik heb daar al een voorschot betaald van 50% van het totale bedrag. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen.
els
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
23-11-2012 8:54:08
Oi Els, ik lees je bericht nu pas. Hoe is het verder gegaan??
|
|
els
8-6-2013
|
23-11-2012 15:57:50
hallo
even een update ivm mijn trouwkleed ben heel alleen terug gegaan en heb mij kleedje gevonden :-). en tot nu toe ook geen twijfels.
ikke blij!!!!
|
|
kelly
13-7-2013
|
23-11-2012 16:03:18
Wij ook blij
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
23-11-2012 16:04:18
Inderdaad, wij ook blij ! Wat is het uiteindelijk geworden?
|
|
els
8-6-2013
|
25-11-2012 8:51:58
een kleed van linea raffaelli. voel er mij echt goed in. en had ook Het gevoel
|
|
kelly
13-7-2013
|
25-11-2012 11:46:03
Voila els, groot gelijk, voor minder moet je niet gaan!!!!!!!!!!!!!!
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
25-11-2012 15:45:42
Proficiat!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|