Nu Online
Momenteel zijn er 336 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aftellen kan beginnen!!!

11-10-2012 12:01:10
op de teller gestart met 280 dagen en vanaf vandaag zijn de 3 cijfers officieel verdwenen want m'n teller staat voorlopig op 99 dagen! Ok is nog wel even in vergelijking met sommigen onder ons, maar toch... Het komt dichter en dichter bij whiiiiii!!!!! Wilde het gewoon even met jullie delen

Stéphanie
19-1-2013
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 483

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik12-10-2012 10:46:29

Je bent begonnen aan de magische laatste 100 dagen - nu aftellen naar de 2 cijfertjes? Ik zit vandaag op 197 dagen, ook al een hele mijlpaal voor ons!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...