Terug naar overzicht
Ah ja deze moet ook wel aan huis komen de dag zelf
Dag Lynn Eerst en vooral van harte proficiat met je verloving! Ikzelf ben al bezet die dag, maar ik heb sinds kort mijn collega Liesbet in dienst, en zij is wel nog beschikbaar die dag. Uiteraard komen wij aan huis voor zowel de proef als de dag zelf.Mocht je interesse hebben, aarzel dan zeker niet om ons te contacteren via jessica@glitglam.be. Vele groetjesJessica GlitGlamwww.glitglam.be www.facebook.com/glitglam www.facebook.com/glitglambeautybar
Dag Lynn, Ik ben hair- & make-up artist uit het Zaventemse en ga altijd aan huis bij mijn bruidjes voor zowel de proef als D-day. Indien interesse kan je mij altijd een mailtje sturen naar a.de.brue@skynet.beGroetjesAnnie
Hallo Lynn, ik kan je alvast helpen met haar en make-up op maat, en ik kom vanuit Berchem/Wilrijk naar je toe ik ben kapper, visagist, doe make-up en opsteekkapsels volgens gelaatsvorm en stijl, en ik kom aan huis de dag van je trouw.Ook is er een vrijblijvende proefsessie mogelijk.kijk eens op www.michelsas.be ook op deze site enkele foto's van mijn werk,Contacteer ons gerust voor vrijblijvende informatie via info@michelsas.bemet vriendelijke groeten,Michel