Nu Online
Momenteel zijn er 587 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

"Goedkopere" grafisch ontwerper gezocht met contacten in drukkerij.

11-10-2012 13:28:12
Hey,

Ik ben opzoek naar iemand die mijn idee kan verwezelijken van een disney-ontwerp te maken en dat dan te laten drukken bij een drukker die redelijk is in zijn prijzen daar we toch een redelijk aantal zouden moeten laten drukken.

Verder in deze topic heb ik over prijzen gelezen waarvan ik dacht het te goedkoop was om werkelijkheid te zijn...wie geeft me ongelijk?! :p

Grt Sanne.

sanne
7-9-2015
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 2009

Lauren
15-9-2012
 Meld misbruik11-10-2012 14:04:24

Wat is je budget?

sanne
7-9-2015
 Meld misbruik11-10-2012 15:23:52

wil niet boven de 200€ gaan :s

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik11-10-2012 15:32:28

Sanne, welke regio?

caroline
1-6-2013
 Meld misbruik11-10-2012 15:45:33

www.drukland.be Ik heb hier ook al trouwuitnodigingen gekregen van vrienden en de kwaliteit is echt wel super. Kga ze zelf ook hier laten printen.

sanne
7-9-2015
 Meld misbruik11-10-2012 16:41:49

antwerpen

Lauren
15-9-2012
 Meld misbruik11-10-2012 18:31:26

voor hoeveel uitnodigingen?

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik12-10-2012 10:44:58

Veel zal inderdaad ook afhangen van het aantal dat je nodig hebt.
Ik vond de offerte die ik van Bellaboo (Brasschaat) heb gekregen heel schappelijk van prijs. Deze van Zuly Graphics (Aarschot) ook.
Best hen eens contacteren en vragen of het haalbaar is. Dat is toch nog altijd vrijblijvend en dan zie je wat je doet ermee.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info