Nu Online
Momenteel zijn er 424 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

204 dagen!!

11-10-2012 13:30:20
Brrrr , ik krijg al zenuwen als ik weet dat binnen enkele dagen die 1 ervoor zal staan.
T'is dan wel nog lang , maar toch gaat de tijd zoooo snel!

Wat moeten jullie nog allemaal doen?

Ik vooral versiering kerk maken, naamkaartjes maken, bellenblazers pimpen, tafelnamen uitwerken, misboekje. Vooral knutselen dus.
De uitnodigingen wanneer bestellen jullie die? Ik weet ondertsn al welke ik wil maar de schoonmoeder moet nog beslissen hoeveel mensen ze voor haarzelf wil vragen op de receptie dus moeten we nog ff wachten voor het aantal uitnodigingen

En o ja, juwelen, schoenen, kostuum en trouwringen hebben we ook nog niet.

Debbie
4-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 787

Annelies
15-9-2012
 Meld misbruik11-10-2012 13:40:55

Uitnodigingen verstuur je best een 3 maand op voorhand, dus rekeninghoudend met enkele aanpassingen aan lay-out, bestel je dus 4 maand op voorhand.

Wij zijn 15 september getrouwd en onze uitnodigingen waren op 1 Juni de deur uit.

Ik was met alles RUIM op tijd inorde, dus op het einde ging de tijd niet vooruit, maar achteraf gezien, was ik lekker gerust, want ik wist dat alles inorde was :-)

Trouwringen hadden wij 9 maanden op voorhand besteld bij INEZ.B te Lier.

Trouwkostuum heeft hij 5 maanden op voorhand gekocht (Wellens Herentals) rekeninghoudend met een 3tal retouches, heeft hij het mogen afhalen eind augustus.

Veel plezier nog met jullie voorbereidingen !

Delphine
4-5-2013
 Meld misbruik11-10-2012 20:01:40

Bij mij staan er ook nog 204 dagen op de teller, denk dat ik een vreugdesprongetje ga maken als de '2' weg is, alhoewel het nog een eindje is daarna :)
Dit weekend ga ik nog eens op bezoek in een bruidswinkel, en dan kies ik tss de favoriete kleedjes :), mijn ventje moet nog een kostuum gaan kiezen, ringen moeten ook nog gekozen worden.
Dan is het vooral versiering voor de kerk en wat knutselen voor de feestzaal ivm ons thema.
Ons misboekje is af, maar moet nog nagelezen worden door de pastoor, dus daar verwacht ik ook nog aanpassingen. En we hebben ook al een voorbeeldje gemaakt van onze uitnodiging (mijn ventje is grafisch ontwerper, dus die doet dat zelf).
Er komt veel bij kijken, maar kheb er nog superveel zin in!
Succes nog met de voorbereidingen!

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik11-10-2012 20:37:45

Ik ken het gevoel. Hier gestart met 360 dagen ofzo en nu nog 204 dagen, ik zal toch ook blij zijn als de 2 weg is, toch al een heel pak minder. Pff jullie staan goed op schema precies. Wij moeten nog veel doen. Alle belangrijke dingen willen wel vast maar alles moet nog gemaakt worden. Ik moet nog accessoires kiezen, kleed en schoenen; check. Mijn verloofde moet nog zijn hele outfit kiezen. Kleren voor de bruidskinderen enzo en een dresscode afspreken met de suite. We hebben wel al een voorlopige gastenlijst maar moeten de definitieve nog afwerken. We moeten onze uitnodigingen nog laten ontwerpen. We moeten nog voor de eerste keer afspreken met de priester en dan pas kunnen we aan de misboekjes beginnen. We moeten ons proefmenu nog doen en dan pas kunnen we de menukaarten en naamkaartjes maken enzo. We moeten onze bedankjes nog kiezen en dan eventueel zelf laten maken of ergens bestellen. We moeten de versiering (bloemen enzo) en onze ringen nog kiezen, ... Nog veel te doen dus. We zullen is in actie moeten schieten. :) Veel succes nog allemaal!!

Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik12-10-2012 7:48:25

Hier nog een weekje langer wachten, 210 dagen op de teller :-)
Wij staan ook een beetje op hetzelfde schema. Mijn accessoires moet ik ook nog kiezen. Trouwringen hebben we al een keuze gemaakt, maar nog niet besteld. Voor zijn kostuum gaat hij in december kijken (ook bij Wellens in Herentals, viel dat mee Annelies?).
Ons misboekje is ook in zijn 1e versie klaar, binnenkort laten nalezen door de pastoor. Uitnodigingen ook zelf ontworpen, nog niet helemaal definitief, maar dat komt wel in orde.
Verder moeten wij ook nog doen: bloemen, kleedjes bruidskindjes, tafelnamen, versiering kerk + auto, en nog wel van die kleine "prullen" waarschijnlijk!
Maar ben er voorlopig vrij rustig in, zal wel in orde komen. Ook bij jullie hoor Silke! Veel van die dingen gaan wel vrij snel hoor. Komt goed!
Tot nu toe is het nog allemaal genieten en genieten. Ik vind ze nog steeds zo leuk, al die trouwvoorbereidingen!

Groetjes!
Joyce

Delphine
4-5-2013
 Meld misbruik12-10-2012 8:06:31

Ja hé Joyce, kvind het ook zo leuk al die voorbereidingen :) mss ga ik dat volgend jaar wat minder plezant vinden en denken: het mag nu wel wat vlugger gaan :)
Wat gaat dat raar aanvoelen éénmaal we getrouwd zijn en we al die dingen niet meer hebben om ons mee bezig te houden :p
groetjes!

Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik12-10-2012 9:00:52

Hihi, grappig. Door omstandigheden moet ik nog met alles beginnen.
'k Heb al wel heel wat in m'n hoofd, maar er is nog niks écht geregeld.
't Zal wel lukken zeker?

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik12-10-2012 9:19:53

@ Joyce; Uiteindelijk hebben we wel nog 6 maand hé. In principe nog wel tijd genoeg maar de laatste 3 maand lag het een beetje stil bij ons maar zal wel in orde komen. Hoe is het eigenlijk geweest op de trouwbeurs in Antwerpen? Ik ben er uiteindelijk niet geraakt. :(

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik12-10-2012 9:51:19

Hey allemaal
Hier ondertussen al op 197 dagen. Ik was wel blij onder de 200 te zitten: de leuke voorbereidingen kunnen nu ongegeneerd (en zonder commentaar van anderen) van start gaan.
Wij zitten nog niet zo ver als jullie: ik heb bewust alles een beetje ingedeeld in de lopende maanden zodat ik niet opeens nog 6 maanden moet aftellen zonder iets te doen en ik van elke stap kan genieten.
Buiten the usual vinkjes (zaal, kerk, dj, fotograaf, ceremoniemeester) hebben wij al:
· Vervoer
· Praatpaal ipv gastenboek
· Mijn kleed (zonder schoenen en accessoires)
· Zijn kostuum en hem (nog schoenen, riem en das)
· Save-the-dates zijn verstuurd
· Ideeën voor het uitwerken van het thema zijn gekozen
· Haar & make-up: afspraak vastgelegd
· Huwelijksreis gekozen, nog wat uit te werken en te boeken

Aan de rest beginnen we begin volgende maand met als eerste op het programma: ringen kiezen en kostuums voor de heren uit de suite!
Ik begin meer en meer te beseffen dat het nu plots zo snel naar het einde van het jaar gaat en eenmaal voorbij Nieuwjaar de 100 dagen in zicht zijn.
Eindelijk! Ik zit hier al sinds 634 dagen op de teller en ik heb toch al wat dipjes gehad zo van “Laat het maar vooruitgaan”, “Da’s nog te vroeg om hiermee te beginnen”, … Ondertussen de zin helemaal teruggevonden en klaar voor deel 2 van de voorbereidingen.
Groetjes
Rebecca

Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik12-10-2012 18:56:51

Ja idd, we hebben nog meer dan een half jaar he (wij klokken dit weekend af op exact 7 maanden). In die tijd kan je héél veel gedaan krijgen! Dus no worries Katrien en Silke! Zolang de belangrijkste zaken vastliggen heb je nu nog alle tijd lijkt mij. 't Is gewoon wat je zelf wil, maar ik voel mij geruster als ik veel op voorhand kan doen (en ik vind het ook gewoon leuk )

@ Rebecca: jij komt al van ver op je teller! Nu komt idd de leukste periode: het volop en concreet bezig zijn met allerlei praktische zaken. Toch leuk he :-)
't Is zoals Delphine zegt, dat gaat echt raar doen om er volgend jaar niet meer mee bezig te zijn. Het zwarte gat?!
@ Silke: trouwbeurs was wel fijn. Nogal commercieel met allemaal standjes die je foldertjes in de hand willen duwen. Maar wel eens tof om ideetjes op te doen. We hebben er vb onze trouwringen gevonden (maar niet gekocht, dat gaan we hier bij de plaatselijke juwelier doen, blijkt stukken goedkoper dan op de beurs voor identiek dezelfde ringen).

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...