Terug naar overzicht
...Ook al zijn wij nu man en vrouw, in ons huisje is er steeds plaats voor jou....... Bedankt voor het delen van ons mooiste moment, jullie zijn ook steeds welkom op ons adresje, u welbekend...... Ook na vandaag staat onze deur altijd open voor jou, een vistite van tijd tot tijd, is waar ik van hou....... Wees in ons huisje welgekomen na de mooiste dag (en nacht ) van onze dromen...... Voor een spontaan bezoek, delen van vreugde en pijn, moeten jullie in ons huisje zijn...Ik blijf nog wel effe denken ze x x x
Voor verdriet of voor plezier, onze deur staat altijd op een kier
ohhh kei leuk! danku!
Graag gedaan, allez, nog eentje.......... willen jullie graag iets vertellen, vergeet dan niet aan onze deur te komen bellen...
Wij hadden deze tekst achter in ons boekje staan. Groetjes! Hoe laat je ook komt Wie je ook bent Wat je ook doet Je bent welkom Al kom je morgen of terstond Al was het reeds lang geleden Dat we je nog zagen, Het doet er niet toe, Je bent steeds welkom Al kom je met een lach Al heb je verdriet, heb je een verhaal Of is het louter zomaar… Je bent altijd welkom!
Hoe laat je ook komt
Wie je ook bent
Wat je ook doet
Je bent welkom
Al kom je morgen of terstond
Al was het reeds lang geleden
Dat we je nog zagen,
Het doet er niet toe,
Je bent steeds welkom
Al kom je met een lach
Al heb je verdriet, heb je een verhaal
Of is het louter zomaar…
Je bent altijd welkom!
Lilableustrar; dat is een super mooie tekst ! Ik denk dat ik die ook ga gebruiken ! X