Nu Online
Momenteel zijn er 424 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

lekker lunchen in de buurt van La Tiara?

11-10-2012 16:24:23
Hallo meiden

Misschien een beetje off-topic maar dan ook weer niet...
Zaterdag DE dag waar ik al weken naar uitkijk: op zoek naar de perfecte jurk :-))) (big big smile)
In de voormiddag een afspraak bij Jagre, in de namiddag bij La Tiara.
Weet er iemand van jullie een leuk adresje in de buurt van La Tiara voor de lunch en een glaasje natuurlijk :-) met mijn mama en vriendin?

alvast bedankt
groetjes

Vanessa
31-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 741

Katrien
23-6-2012
 Meld misbruik11-10-2012 16:37:12

Hey Vanessa,

Ik kan je wel een paar leuke plaatsjes in de buurt aanbevelen. Moet het iets (poep)chique zijn of willen jullie eerder een broodje gaan eten? En moet het echt op wandelafstand zijn of is 2 min rijden met de auto ook nog aanvaardbaar?

Laat maar iets weten en veel succes met de zoektocht!

Groetjes,
Katrien

Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik11-10-2012 16:43:35

Nee, het moet zeker niet poepchique zijn, zo'n chique mensen zijn we niet ;-)
Gewoon een gezellig lunchadresje voor een broodje of een pasta ofzoiets...
Liefst op wandelafstand maar moet nu niet perse achter den hoek zijn want normaal gezien hebben we wel tijd genoeg.

bedankt

Serena
25-5-2019
 Meld misbruik11-10-2012 16:59:01

Schuin tegenover la tiara is een lekkere italiaan 'La tarantella' je kan er pastas en pizzas eten.
verder heb je ook nog XO ( brasserie achtig broodjes, croques, pastas enzo) op de melkmarkt dat is tevoet zo een 5 min van la tiara

Groetjes Serena!

Lauren
15-9-2012
 Meld misbruik11-10-2012 20:37:10

De Gulden Swaene! Altijd lekker en verfijnd eten, fantastische slaatjes (grote porties) en toch niet te sjiek of duur.

Katrien
23-6-2012
 Meld misbruik11-10-2012 21:52:47

Op het Zuid heb je wel een paar hippe adresjes, maar die zou ik niet aanraden omdat je dan twee keer ''problemen'' gaat hebben om je auto te parkeren.

Zoals Serena zegt, vlakbij La Tiara ligt La tarantella. Wij vonden het daar niet supergezellig (toch niet voor een romantisch dineetje, even bij vermelden), maar de pizza's waren er wel lekker en redelijk goedkoop. Een ander Italiaans restaurant is het bekende 'Da Giovanni', gelegen in het straatje dat de Groenplaats verbindt met de Grote Markt. Daar gaan wij resoluut naartoe als we zin hebben in een goedkope, maar lekkere pizza en een goed glas wijn.

Met de XO ben ik niet bekend, idem voor de Gulden Swaene. Wel net even opgezocht: vlakbij La tiara ligt Bink, blijkbaar een heel leuk restaurant. Of je er kan lunchen, kan ik niet uit de website opmaken.

Ten slotte is er ook nog die brasserie in het shoppingcenter, op de eerste verdieping. De naam ontschiet mij even, maar ik ga er vaak met vriendinnen lunchen tijdens een middagje shoppen. Daar hebben ze heerlijke (en grote) belegde broodjes, croques, soepjes, pasta's, ... kortom, voor ieder wat wils. Hun witte huiswijn en cava is zeker het proberen waard (aangezien er in je post ook ''glaasje'' stond :D).

Nog heeel veel plezier en geniet van elke seconde!

Groetjes,
Katrien

Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik12-10-2012 8:40:32

Bedankt meiden

Naast een trouwkleed nu ook nog een lunchadres kiezen uit al die aanbevelingen...
Wat een luxeproblemen... hahaha
Ik kan niet wachten! :-)

xxxx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...