Terug naar overzicht
Hey Vanessa,Ik kan je wel een paar leuke plaatsjes in de buurt aanbevelen. Moet het iets (poep)chique zijn of willen jullie eerder een broodje gaan eten? En moet het echt op wandelafstand zijn of is 2 min rijden met de auto ook nog aanvaardbaar?Laat maar iets weten en veel succes met de zoektocht!Groetjes,Katrien
Nee, het moet zeker niet poepchique zijn, zo'n chique mensen zijn we niet ;-)Gewoon een gezellig lunchadresje voor een broodje of een pasta ofzoiets...Liefst op wandelafstand maar moet nu niet perse achter den hoek zijn want normaal gezien hebben we wel tijd genoeg.bedankt
Schuin tegenover la tiara is een lekkere italiaan 'La tarantella' je kan er pastas en pizzas eten.verder heb je ook nog XO ( brasserie achtig broodjes, croques, pastas enzo) op de melkmarkt dat is tevoet zo een 5 min van la tiaraGroetjes Serena!
De Gulden Swaene! Altijd lekker en verfijnd eten, fantastische slaatjes (grote porties) en toch niet te sjiek of duur.
Op het Zuid heb je wel een paar hippe adresjes, maar die zou ik niet aanraden omdat je dan twee keer ''problemen'' gaat hebben om je auto te parkeren.Zoals Serena zegt, vlakbij La Tiara ligt La tarantella. Wij vonden het daar niet supergezellig (toch niet voor een romantisch dineetje, even bij vermelden), maar de pizza's waren er wel lekker en redelijk goedkoop. Een ander Italiaans restaurant is het bekende 'Da Giovanni', gelegen in het straatje dat de Groenplaats verbindt met de Grote Markt. Daar gaan wij resoluut naartoe als we zin hebben in een goedkope, maar lekkere pizza en een goed glas wijn.Met de XO ben ik niet bekend, idem voor de Gulden Swaene. Wel net even opgezocht: vlakbij La tiara ligt Bink, blijkbaar een heel leuk restaurant. Of je er kan lunchen, kan ik niet uit de website opmaken.Ten slotte is er ook nog die brasserie in het shoppingcenter, op de eerste verdieping. De naam ontschiet mij even, maar ik ga er vaak met vriendinnen lunchen tijdens een middagje shoppen. Daar hebben ze heerlijke (en grote) belegde broodjes, croques, soepjes, pasta's, ... kortom, voor ieder wat wils. Hun witte huiswijn en cava is zeker het proberen waard (aangezien er in je post ook ''glaasje'' stond :D).Nog heeel veel plezier en geniet van elke seconde!Groetjes,Katrien
Bedankt meidenNaast een trouwkleed nu ook nog een lunchadres kiezen uit al die aanbevelingen...Wat een luxeproblemen... hahahaIk kan niet wachten! :-)xxxx