Terug naar overzicht
Heyhey,Wij zijn ook gaan kijken naar deze zaal en vonden ze prachtig maar ik vond ze persoonlijk te klein voor onze 125 gasten. Ze kunnen ze op zich wel zetten hoor, maar als je zoveel gasten hebt, zitten er 2 à 3 tafels buiten ze hoofdzaal en moeten die tafels na het eten weggeruimd worden om plaats te maken voor de dansvloer die daar komt (buiten de hoofdzaal dus). Dat zagen we niet zitten... Tot 80 à 90 man, is de dansvloer in de hoofdzaal zelf, wat wij persoonlijk beter vonden maar wij waren met 125, dusja :-).Groetjes!Evelien
Bij ons hetzelfde.Ik was verliefd op de zaal, maar inderdaad te klein voor 130-140 mensen.Er is inderdaad plaats om iedereen te plaatsen, maar je zit dicht op elkaar.Ik zou je gewoon de tip geven om er eens langs te gaan. Het zijn hele vriendelijke mensen en ze geven je genoeg uitleg om te weten of de zaal voor jou geschikt is of niet!
Hey,Bedankt voor de reacties. We zijn al langs geweest en zei zeggen toch dat ze 135 mensen kunnen plaatsen in de zaal. De tafels stonden wel niet gedekt op het ogenblik van het bezoek.Ik denk dat we er ons toch gaan aan wagen.
Beste bruidjes,Feestzaal Geuzenhof heeft wel degelijk een capaciteit van 130 personen zonder dat er tafels 'buiten' de zaal staan of tafels moeten weggeruimd worden. Er is plaats voor een eretafel van 20 personen en daarbij nog max 11 ronde tafels van 10 personen. Dat maakt 130 personen. Wie twijfels heeft best eens een afspraak maken als de zaal voor dergelijk aantal ingedekt is.
Hallo allemaal, ik zie dat de feestzaal wel degelijk een capaciteit van 130personen heeft zonder dat er tafels 'buiten' de zaal staan. is de dansvloer dan nog steeds in deze zaal of is deze sowieso in een andere ruimte? groetjes
Beste Kelly, het dansgedeelte ligt in dezelfde zaal maar niet tussen de tafels, eerder het verlengde van de zaal. Iedereen kan steeds de de dansvloer zien. Er worden statafeltjes geplaatst om zo de gasten 'aan' de dansvloer te houden. Als je twijfels hebt best eens een afspraak maken om het eens met eigen ogen te bekijken. Grtjs
wij zijn gaan kijken, en hebben meteen de zaal geboekt! :-)