Terug naar overzicht
Waar ik mijn trouwkleed heb gevonden, daar doen ze speciale prijzen tijdens opendeurdagen. Daar krijg je dus sowieso een korting zonder er naar te vragen Indien ze niets zeggen kan je er altijd naar vragen, een NEEN heb je een JA kan je krijgen. En met zo'n dagen, is de kans groot dat ze die wel geven. Ofwel een leuk ander extra ...Veel plezier morgen!!
Ik heb mijn jurk besteld bij Lilian Claes tijdens een opendeurdag. Ik heb geen speciale condities gekregen, geen korting, zelfs geen drankje aangeboden gekregen
Ik heb toen een budget gekregen voor in de winkel schoenen te kopen. Jammer genoeg heb ik er daar geen gevonden. Je kan al eens polsen, het kan natuurlijk dat je dan met de opendeurdagen terug moet gaan en dan je bestelling plaatsen.
Ik kreeg bij linea raffaelli de retouches gratis bij wijze van korting...
Nu is volop het moment om de trouwbeurzen te bezoeken, als ze daar ook geen korting moesten geven zou je je kunnen afvragen waarom ze er dan staan.Je kan ook vooraf prijzen vragen in de winkel voor je past en of er korting is, dan zijn ze al meer geneigd om een toegeving te doen.Winkels genoeg hoor.Succes in de zoektocht.
Hey Vanessa,Je kan het altijd vragen hé.Waar ga je gaan passen, ik ga morgen ook voor de 1ste maal gaan passen.De kriebels beginnen nu ook wel te komen....Ik ga naar bruidsmode Steven in Torhout en naar Robel in RoeselareGeniet ervan en Succesgroetjes
Hey VikiIk ga naar Jagre in Deurne en La Tiara in Antwerpen.Mijn verloofde is wel van Veurne afkomstig met familie in de buurt van Roeselare en Poperinge en zo dus ben er wel een beetje bekend :-)Veel succes en enjoy!!! Spannend he :-)
Ik was een beetje aan het twijfelen of ik mijn jurk onmiddellijk zou bestellen en heb een bon gekregen twv 175 euro om schoenen te kiezen. Als ik die dag zou bestellen. Dat bewijst dat er overal marge is meegerekend. Zeker de moeite om het eens te vragen.
Ik heb mijn jurk gevonden bij Elena bruidscouture,er zijn nu opendeurdagen je krijgt er 5% korting plus kadobon voor juwelen of schoenen ter waarde van 25 euro.