Terug naar overzicht
Spannend hé! Ik ga volgende week ook voor de eerste keer passen, dus ik weet volkomen hoe je je voelt. Ik heb alleszins al veel bruikbare tips gelezen hier op het forum . Heel veel succes alvast, ik hoop dat we beiden snel dé perfecte jurk mogen vinden !
Oohh Bedankt!!!!Ik heb ook al veel gelezen, maar toch nog niet zoveel tips. Mijn getuige is een naaister en zij kent er dus wel veel van. De enige tip die ik kan meegeven is dat je een stukje stof moet vragen van je jurk om met je bruidegom mee te geven voor als hij zijn kostuum gaat passen.Jouw tips mag je altijd delen hoor
T waren meer praktische tips: best een BH aandoen waar de bandjes af kunnen (als je dat hebt), deo meenemen (want blijkbaar kan het een lastige en warme affaire zijn), eventueel een speld om je haar in op te steken, niet teveel winkels op een dag doen, toch op 2 uur per afspraak rekenen, een fototoestel mag niet bij elke winkel uit schrik dat je het zou laten namaken. Dat zijn zo wat de voornaamste die ik onthouden heb .Ik ben van plan om mee te gaan als mijn toekomstige zijn kostuum kiest, dus geen probleem voor mij .
Ik ga morgen voor de eerste keer en wordt nu stilaan toch al een beetje zenuwachtig.Mijn tip: geniet ervan!!!!!