Nu Online
Momenteel zijn er 426 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

welke kleuren

12-10-2012 12:34:25
Wij trouwen volgend jaar en hebben een zaaltje gehuurd ,
Nu vraag ik mij af ,de kleuren voor de zaal hoe kies je die??
Dan bedoel ik ermee ,mijn zus bv zegt dat ik rekening moet houden met de kleur van de uitnodigingen,de andere zegt kleuren van het kleed enzo...

Dus tips welkom!

iris
20-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 597

tamara 7/9/2012

Meld misbruik12-10-2012 13:37:59

ik heb de kleuren gekozen adhv de kledij van de kinderen
de das van de jongens, kleedje van dochter, bloemen in boeket, snoepjes voor bedanking, waren allemaal in turquoise

Bea
6-7-2013
 Meld misbruik12-10-2012 16:21:45

Je kan dat doortrekken zoveel of zo weinig je wil. Het is misschien wel mooier om de versiering wat op elkaar af te stemmen maar of dat nu perse tot de uitnodigingen moet gaan... Als je dat leuk vindt des te beter maar het moet ook geen keurslijf worden waar je niet meer buiten mag gaan (vind ik persoonlijk).

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik12-10-2012 18:52:09

Hoi,

Als je mijn foto's van de zaal misschien hebt zien voorbij flitsen onlangs, zie je dat onze centrale kleur turquoise was.
Onze zaal was hoofdzakelijk grijs en wit en toen we deze de eerste keer zagen was ze versierd met centrale kleur rood. Was ook mooi, maar ik wou iets pittiger qua kleur en turquoise vind ik zowiezo mooi...mijn verloofde had er eerst wat twijfel bij :-) het is eerder een vrouwelijk kleurtje nietwaar...
Maar uiteindelijk was onze zaal heel mooi met die kleurtoets en ook onze uitnodiging had een turquoise detail er in...

Dus wij hebben de kleur gekozen toen we de zaal hadden gezien..en de rest daar op afgestemd.

Succes ermee!

groetjes

Sandra

Silke
6-10-2012
 Meld misbruik12-10-2012 21:23:23

Als je een wit kleed hebt, zou ik vooral alles afstemmen op elkaar en vooraf een kleur bepalen. Zo kan je uitnodigingen, versieringen, vb das van je verloofde, kleren bruidskindjes.. Daarop verder bouwen. Heb je een kleed met kleur misschien in dit kleur verder werken voor de rest maar natuurlijk zit je dan met risico dat je vooraf verklapt wel kleur er in je kleed zit...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...