Nu Online
Momenteel zijn er 392 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Make up & Kapsel

12-10-2012 12:34:49
Ben op zoek naar iemand die mijn make up en haar komt doen aan huis te Lebbeke op onze trouwdag, eerst zou er gewoon 2 vriendinnen komen van mijn schoonzus die kapster en sminken doen, ma nu heb ik zo ne droom gehad ;) da ik er op mijne trouwdag stond en niemand kwam opdagen :) en daar stonk ik dan, mijn haar niet gedaan en niet gesminkt :) Dus heb ik wel een beetje schrik gekregen, kennen jullie iemand?

Groetjes

Katrien
11-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 633

Jessica

Meld misbruik12-10-2012 17:40:43

Beste Katrien

Ik ben nog vrij op jouw grote dag en help je heel graag verder. Ik heb al enkele jaren ervaring in bruidsvisagie en hairstyling, aan huis, ook in Lebbeke. Mocht je interesse hebben, aarzel dan zeker niet om ons te contacteren via jessica@glitglam.be.
Met vriendelijke groeten
Jessica
GlitGlam

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...