Terug naar overzicht
het is trouwens in nederland.www.koonings.com dan kunnen jullie eens een kijkje nemen.ze zijn er wel super vriendelijk en nemen echt wel hun tijd voor u.
ikzelf heb onder andere koonings op mijn lijstje voor mijn kleed :)
Hoi Lore, Ik ben altijd geïnteresseerd, want Koonings staat op het lijstje om een pasbeurt te boeken.
en welke bon(nen) hadden jullie graag gehad? als je een mailtje stuurt met je adres doe ik hem straks nog in de bus. min mail adres: lorevdh@gmail.com
als je op fb pagina koonings leuk vind en heeft je gegevens door krijg je deze bonnen ook ! Ik heb deze gehad samen met een kousband ! xxx
ik heb je een mailtje gestuurd. alvast bedankt op voorhand jammer dat je ze zelf niet meer kan gebruiken
Beste Lore,Zou je nog een bon overhebben voor een bruidsjapon?Bedankt!
hey joke,ik heb er zelfs nog 2 over, als je me een mailtje stuurt doe ik hem zo snel mogelijk op de bus. ik heb er ook nog voor herenkostuum. Groetjes Lore
Dag Lore,Dank u wel!! ik heb je mailtje gestuurd met mijn adresgegevens in!!Groetjes!!
Hallo, @ joke, de bon gaat morgen mee op de bus@ ine, de jouwe gaat 1 van de dagen toekomen normaalveel plezier ermee dames, hopelijk vind je er je droomkleed.