Terug naar overzicht
mooi! die jurk stond je prachtig!
oooh, zo mooi :)
super mooi!!!
Heel mooi, ook een mooie locatie! Waar is dat?
dag beaDit was hoofdzakelijk getrokken in Ter Doest (restaurant in Lissewege), waar we 's middags ook hebben gegeten.
Het kasteel dat je vanboven ziet was in Lodewijk Van Male (feestzaal 's avonds).
Hey Fleur,Ik kijk ook heel vaak naar de foto's die we tot nu toe al gekregen hebben. Ik ben ook nog aan het wachten op de foto's van de fotograaf. Begint het voor jou ook lang te duren dat wachten?? Ik heb zelf al een paar keer op de website van Lily gekeken of jullie foto's nog niet online stonden, maar niet dus... Ik vind het ook zo leuk dat ze altijd zo eerst een verhaaltje schrijven!Niet te geloven dat de teller al op 35 dagen staat. Op sommige momenten lijkt het nog als gisteren. Alhoewel met het weer dat we nu hebben, is de magie van zo'n mooie septemberdag toch weg vind ik.Vele groetjes,Sofie
Super kleedje! Had hetzelfde maar dan in't wit!
Dag Sofie!Ik kan ook echt niet meer wachten op de foto's van de fotografe! 'K geloof da onze foto's pas ergens midden november op de site te zien zullen zijn.. Spannend..De tijd vliegt enorm, ik kan haast niet geloven da'k hier onderaan de balk al 36 dagen zie staan! En we hadden het idd zooo getroffen met het weer! zalig é!!!xxx
Dag Karolien!OOOh ik wil ook wel eens fotootjes zien van jouw kleed:-) :-):-):-)Vond het in het wit ook enorm mooi! Ging eerst zelf voor het wit gaan, maar toen ik da blauw paste... ik stond daar nog beter in. (ik stond minder met wit, vandaar)Super keuze van je!!xxx
Ik ook in het wit, super!!!! Maar je stond ook heel mooi met dat blauw.
Fleur, wij bruidjes hier op het forum kunnen eindeloos veel foto's aan En ik zal het blijven zegen: you were made voor de blauwe nova!