Terug naar overzicht
Ik ga volgende week zondag naar Koonings voor de bruidsmodeshow. Ik zal eens proberen te kijken naar de prijzen en vergelijken. Ik weet dat sommige jurken in Duitsland goedkoper zijn. Groetjes
Ok super! Mercikes!
r zijn heel wat jurken in nederland goedkoper hoor, maar ik weet nu niet van welk merk enzo :) veel plezier met de "jacht" naar je trouwkleed, het is gwn super om te doen :) en het mijne komt ook van koonings, en ik was er super content van, ze zijn er super lief, vriendelijk, ze nemen hun tijd, echt geweldig daar :)
Ik heb een kleed van Marylise aangehad in Koonings en in België. Koonings was 200 euro duurder!
ik heb me toch ook laten wijsmaken dat dezelfde jurk in nederland meestal duurder uitkomt dan hier in belgie
Ik heb mijn kleed ook in koonings gekocht en ze zijn idd wel een 100 a 200 euro duurder hoor. Je kan er ook bijpassende schoenen kopen en die zijn ook heel duur vind ik. Mijn trouwschoenen kosten 165 euro en ga ze maar 1 x dragen. :o(@Lore: Ik ben verleden jaar naar de modeshow geweest en ik vond het echt een enorme "kitscherige" bedoeling. Nu ben ik zelf redelijk klassiek zal misschien daarmee wel zijn, maar de jurken in de modeshow vond ik echt ouderwets en veel "te" bombastisch.Blijkbaar hebben wij als Belgische vrouwtjes toch een totaal andere smaak dan Nederlandse vrouwen :o)Het voordeel is wel dat ze bijna alle merken hebben en ze idd supervriendelijk zijn! Dus wat service betreft echt dik in orde!
Ik heb meer een negatieve ervaring met service bij Koonings. Zuchten als je een kleed voor de tweede keer wou aandoen. Max 4 jurken passen en dan pushen tussen die welk je wil kopen.