Terug naar overzicht
Hey Marlies, hier nog wel wat meer dagen op de teller en toch ook al zwaar over de budgetstreep gegaan! Ik denk dat het wel normaal is Ze maken een bruid haar kop zot en wij willen enkel het beste voor onze dag....Nu misschien kan jij voor kaarsen eens in de 'action' gaan kijken. Ik kom daar regelmatig en kaarsen en onderzetters zijn daar opmerkelijk goedkoper dan in andere winkels. En ik heb er al gebruikt dus je moet niet bang zijn dat je feestzaal in vuur en vlam zal staan (toch niet van de kaarsen in elk geval)
Dag marlies, we trouwen in dezelfde week :-) en inderdaad komen er die kleinere dingen concreet bij nu...ik hou zoveel mogelijk kosten bij in excel en probeer te blijven vergelijken... Ik heb van die glazen vazen van action en grote kaarsen uit ikea met dan linten uit de ava. Dankzij dit forum...
Ga niet in't rood om in't wit te gaan he ... Hoor eens of er geen sponsors zijn? Mss als je reclame op de kaarsen zet dat ze je wel kaarsen 'lenen'. Ik weet niet of het haalbaar is hoor. Ik ben maar wat mee aan't denken! x
Beste Marlies,u hoeft absoluut geen 150euro uit te geven aan een gepersonaliseerde kaars. Google even en u vindt wel enkele winkels. Doorgaans gaan de prijzen van 18euro tot 85euro voor handgemaakte versies. Er is natuurlijk ook nog de chinese import (casa, blokker, aldi, ...); deze kan je dan zelf personaliseren.groeten,marioPS: Er bestaat natuurlijk wel een bekende winkel in Brugge dit 'over the top' prijzen vraagt van 150euro tot 300euro. Maar dit is wel de uitzondering.
Hallo mario, ik bedoel geen gepersonaliseerde kaars, ik bedoel de kaarsen om op de tafels enzo te zetten. Ik zag graag zo van die grote bolle rustieke kaarsen, maar dat kost 13 euro per stuk (nergens goedkoper gevonden) en dat loopt snel op. Maar ik heb nog eens rondgekeken en heb een even goed altenatief gevonden, wat ons alles samen 54 euro kost...