Nu Online
Momenteel zijn er 358 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dure kaarsen... Dure alles

13-10-2012 5:46:11
Nog 61 dagen, en eindelijk lachen de mensen niet meer met me dat ik steeds maar bezig ben voor de trouw. Steeds meer details raken afgewerkt en krijgen vorm. We hebben woensdag een vergadering gehad met traiteur en zaal om alles te bespreken, wat ook al wat gemoedsrust geeft (nu kunnen we versieringen effectief beginnen aankopen ed). Alleen valt me op hoe duur alles uitdraait... Ik dacht echt waar dat ik een gedetailleerde kostenlijst had, maar dat blijkt hoe langer hoe minder het geval te zijn... Toen ik die lijst en ons budget 2 jaar geleden opstelde, heb ik (bijvoorbeeld) nooit aan kaarsen gedacht, laat staan dat ik kon vermoeden dat die kaarsen me €150 armer zouden maken. Ahja, want kaarsen zijn al behoorlijk prijzig, en dan moet iedere kaars ook een onderzetter en ga zo maar door... Ik probeer er niet te veel aan te denken, maar het gevoel dat we boven ons budget zullen uitkomen heb ik al langer, maar nu krijg ik ook het idee dat enkel lege envelopjes voor ons een (kleine) lening bij mijn ouders zou betekenen... Echt gek hoe snel alles oploopt in elk geval.

Marlies
14-12-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 952

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik13-10-2012 9:16:40

Hey Marlies, hier nog wel wat meer dagen op de teller en toch ook al zwaar over de budgetstreep gegaan! Ik denk dat het wel normaal is Ze maken een bruid haar kop zot en wij willen enkel het beste voor onze dag....

Nu misschien kan jij voor kaarsen eens in de 'action' gaan kijken. Ik kom daar regelmatig en kaarsen en onderzetters zijn daar opmerkelijk goedkoper dan in andere winkels. En ik heb er al gebruikt dus je moet niet bang zijn dat je feestzaal in vuur en vlam zal staan (toch niet van de kaarsen in elk geval)

Silvie
8-12-2012
 Meld misbruik13-10-2012 9:58:33

Dag marlies, we trouwen in dezelfde week :-) en inderdaad komen er die kleinere dingen concreet bij nu...ik hou zoveel mogelijk kosten bij in excel en probeer te blijven vergelijken... Ik heb van die glazen vazen van action en grote kaarsen uit ikea met dan linten uit de ava. Dankzij dit forum...

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik13-10-2012 20:50:27

Ga niet in't rood om in't wit te gaan he ... Hoor eens of er geen sponsors zijn? Mss als je reclame op de kaarsen zet dat ze je wel kaarsen 'lenen'. Ik weet niet of het haalbaar is hoor. Ik ben maar wat mee aan't denken! x

mario

Meld misbruik16-10-2012 10:09:08

Beste Marlies,

u hoeft absoluut geen 150euro uit te geven aan een gepersonaliseerde kaars. Google even en u vindt wel enkele winkels. Doorgaans gaan de prijzen van 18euro tot 85euro voor handgemaakte versies. Er is natuurlijk ook nog de chinese import (casa, blokker, aldi, ...); deze kan je dan zelf personaliseren.

groeten,
mario

PS: Er bestaat natuurlijk wel een bekende winkel in Brugge dit 'over the top' prijzen vraagt van 150euro tot 300euro. Maar dit is wel de uitzondering.

Marlies
14-12-2012
 Meld misbruik16-10-2012 11:31:40

Hallo mario, ik bedoel geen gepersonaliseerde kaars, ik bedoel de kaarsen om op de tafels enzo te zetten. Ik zag graag zo van die grote bolle rustieke kaarsen, maar dat kost 13 euro per stuk (nergens goedkoper gevonden) en dat loopt snel op. Maar ik heb nog eens rondgekeken en heb een even goed altenatief gevonden, wat ons alles samen 54 euro kost...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...