TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
dierk
|
27-9-2006 22:33:26
Beste Justine, Wij komen regelmatig in Salons Caipirinha te Merelbeke, een zaal die ik je ten sterkste kan aanraden,moest je er verder info over willen mag je me gerust een mailke toesturen,dirk.van.paemelen@telenet.be, ps, nog veel succes met de voorbereidingen van je huwelijk!
|
|
saskia
7-9-2007
|
28-9-2006 0:05:45
aanrader als t dik in orde moet zijn salons de roskam, in de buurt van gent maar twijfel er nu effe aan of t merelbeke is of niet...
groetjes sas 677
|
|
Lieve
1-9-2006
|
28-9-2006 8:00:07
Hey,
je moet echt eens gaan kijken in het Monasterium Poortackere in de Oude Houtlei in het centrum van Gent. Da's een oud klooster en de kapel is omgebouwd tot een feestzaal voor bruiloften enzo. De sfeer die zo'n gebouw uitstraalt kan je nergens anders vinden, het eten is lekker en de service is uitstekend.
Groetjes, Lieve
|
|
Veerle
15-9-2007
|
28-9-2006 8:04:33
Hallo, Wij trouwen op 15 september 2007 en sinds gisteren is de knoop eindelijk doorgehakt, onze feest zal doorgaan in de zilverreiger te oosterzele. Alleen maar positieve commentaren over gehoord. In tegenstelling tot wat iemand eerder stuurde, waren we erg teleurgesteld in salons roskam te merelbeke, helemaal geen vriendelijk onthaal, deden daar nogal uit de hoogte en echt wel duur! Kasteel Coninckxdonck in st.amandsberg? De lozen boer in Lochristi? Da schijnt ook wel echt goed te zijn! Veel succes op jullie zoektocht! Veerle
|
|
Sissi
26-5-2007
|
28-9-2006 8:34:09
Hey,
Toevallig ben ik ook gaan kijken naar de Zilverreiger, Salons Roskam en Kasteel Coninxdonck. Ik weet dat Kasteel Coninxdonck en De Lozen Boer een stuk duurder zijn dan Salons Roskam. Wij hebben 12 zalen bezocht en Salons Roskam kwam daar helemaal niet duur uit. Het hangt er vanaf waarmee je vergelijkt zeker? Wij hebben heel lang getwijfeld tussen Kasteel Sanderling (De Pinte), Salons Roskam (Merelbeke) en Kasteel van Saffelaere (Lochristi). We zijn dan gaan eten in Salons Roskam en het Kasteel van Saffelaere. Bij beide goed en vriendelijk ontvangen, lekker en mooi gepresenteerd eten. We hebben dan nog een tijd getwijfeld om dan uiteindelijk te kiezen voor het Kasteel van Saffelaere. Ik kan u wel aanraden om niet te lang meer te wachten (hangt natuurlijk af van de periode waarin je wil trouwen en of je op een zaterdag wil trouwen of niet).
Groetjes, Sissi
|
|
Katrien
15-9-2007
|
28-9-2006 11:51:47
Wij zijn gaan kijken naar kasteel Coninxdonck, en het beviel ons wel. Ondanks de prijs misschien weet ik uit ervaring dat het daar erg lekker eten is, en de baas is bijzonder vriendelijk en flexibel.
|
|
Mieke
16-9-2006
|
28-9-2006 12:16:43
Hey Justine,
Wij zijn op 16 september getrouwd in Kasteel Coninckxdonck. Ik was heel tevreden en heb niks dan positieve commentaar gekregen. Het is een zeer mooi kader, vriendelijke bediening en het eten is er subliem. Iemand gaf me op het feest een prachtig compliment. Hij zei: "Het is een schitterend feest waar de klasse van afstraalt en toch is er een ongedwongen sfeer en veel ambiance." Dat vat samen wat wij eigenlijk wilden en blijkbaar is het ons ook gelukt. Qua prijs vind ik dat, voor wat we gekregen hebben, die heel redelijk is. Het is een echte aanrader!!!!
Veel geluk op je zoektocht! Mieke 16/09/06
|
|
Inge
|
28-9-2006 12:36:24
Justine en andere, Wij zijn vorig jaar getrouwd in 't Hof Van De Putte in Brakel. Het was een super feest tot in de puntjes verzorgd.(met eigen traiteur) Dit jaar zijn we er al 2 keer terug naar toe geweest omdat vrienden van ons er ook getrouwwd zijn in mei en augustus. Het was aangenaam om er terug te komen, ook zeer vriendelijk onthaal moet ik zeggen. We hebben hier echt van genoten, echt een mooi kader. je kan hun web-site vinden op : www.hofvandeputte.be of op www.feestzalen.vanbelgie.be en dan verder kijken bij Oost-Vlaanderen /Hof Van De Putte. Kijk zeker eens op de web-site en je zal zien met wat ik bedoel::: Super!!!!!!!!! Groetjes allemaal Inge
|
|
K
7-7-2007
|
28-9-2006 12:50:27
Wij hebben gekozen voor het Monasterium in Gent. Vond het kasteel van Wippelgem ook enorm mooi, maar dat was al bezet.
|
|
Christel
30-6-2007
|
28-9-2006 13:58:04
Hallo Justine
Ook wij waren op zoek naar een zaal regio Gent. Wij hebben de Zilverreiger bezocht, dat was wel goed. Kasteel Carelshof vonden we ook heel charmant maar we hebben toch gekozen voor Hof ten Bosse in Heusden bij Gent. We zijn daar echt vriendelijk ontvangen en ze hebben leuke formules zoals receptie met standjes, volledige walking dinners , bbq, etc. en bovendien een grandioos dessertenbuffet spectakel. Veel succes met je zoektocht, groetjes Christel
|
|
Annelies
27-5-2006
|
28-9-2006 16:59:03
Hoi Justine,
wij zijn op 27 mei gehuwd in het Kasteel van Wippelgem (Evergem). Mooie zaal, heel lekker eten, en de prijs viel achteraf ook heel erg mee: ze zijn heel eerlijk en proberen je er duidelijk niet "op te leggen" :-)
Groetjes, Annelies
|
|
Jo
|
28-9-2006 19:21:04
Hallo Justine Alvast van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk. Een aanrader in de buurt van Gent is Ter Heide (www.hostellerieterheide.be ) te Lembeke of Hof van Nassau (www.hofvannassau.be ) te Zottegem. Al aan een DJ gedacht? Wij bieden zeer interessante prijzen all inclusief. Vrijblijvend info kan je krijgen op djjovdb@telenet.be Groetjes en nog veel succes op je zoektocht.
|
|
Nele
19-5-2007
|
29-9-2006 9:53:07
Dag Justine en Christel! Wij trouwen ook in Hof ten Bosse, in Heusden (Destelbergen). We hebben bijna 10 zalen bezocht, en dit was super voor ons. De sfeer is helemaal anders dan op de foto's van hun website, omdat ze deze zomer nieuwe meubels en zo geplaatst hebben: het is er héél romantisch! En iets wat ik nog nergens zag: een héél mooie suite achteraan voor het bruidskoppel, met sauna en jaccuzi, en een hemelbed met sterrenhemel :-D Zeker een bezoekje waard! Veel succes nog met de verdere voorbereidingen
Nele 19/05/07
|
|
Liesbeth
1-5-2009
|
28-1-2008 9:25:53
wij zijn momenteel ook bezig met de zoektocht naar een zaal in de omgeving van Gent. Gemakkelijk is het niet, dus als iemand nog tips heeft, graag. Gisteren zijn wij gaan kijken naar het Braemhof en daar hebben wij in ieder geval geen goede ervaring aan over gehouden. Het eten is er ongelooflijk lekker en de prijzen vallen best mee, maar de bediening is alles behalve vriendelijk. Dat komt grotendeels doordat ze veel te veel tegelijk aanvaarden waardoor ze geen tijd genoeg hebben. Gisteren werden plots rond ons om 16 uur alle tafels afgebroken en werden we letterlijk gezegd 'om half vijf moet u sowieso buiten zijn'. Blijkt dat daar nog een receptie begon om 17 uur en daarna zelfs nog een dansfeest! Het begon eigenlijk al toen we toekwamen. We zochten naar een tafeltje en kregen twee woorden te horen 'koffie boven'. Vriendelijk is dus wel eventjes anders.
Zaterdag zijn we ook langsgeweest bij Salons Caipirinha. We vonden het een zeer mooie zaal en men was zeer vriendelijk en behulpzaam. Alleen wist de eigenaar ons te vertellen dat zij vaak nog rouwmaaltijden geven in de namiddag voor een trouwfeest, met als gevolg dat we daar zeker niet vroeger mochten aankomen dan 17 uur. Misschien ligt het aan mij, maar de rouwmaaltijden die ik heb meegemaakt kunnen soms ook wel eens uitlopen en ik vind het nogal een vreemde gedachte om daar als pas getrouwd koppel in feeststemming toe te komen als die mensen daar misschien nog zijn.
Vrijdag zijn we naar de trouwbeurs geweest in Flanders Expo en we hebben daar met een heel vriendelijke man gesproken van Salons Mantovani (langs N60, richting Oudenaarde). We moeten wel nog gaan kijken naar de zaal. Heeft iemand hier ervaring mee?
Groeten,
Liesbeth
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|