Terug naar overzicht
Wij schrijven enkel de familienaam met de voornamen (of nonkel x en tante y)van de mensen die gevraagd worden. als de kinderen hier meekomen staan zij er ook bij vernoemd op de envelop. Ze hebben zoiets wel snel door hoor ;-)Nog veel succes alvast en veel plezier bij het voorbereiden
Wij trouwen ook op 17/08/2013!! :D hihiIk zou het ook doen zoals Stéphanie. Mijn ouders waren overlaatst uitgenodigd voor een trouw van een achternicht en op envelop stond enkel hun namen. Zo was het wel duidelijk dat ik en mijn broer niet uitgenodigd waren. Nog veel plezier!!!Groetjes,Severine
Mijn vriend en ik zijn allebei bij de jongste van de familie, ik heb dus al nichten en neven die al kleinkinderen hebben !! Dus ook duidelijk de namen op de enveloppen, anders loopt het uit de hand...
op de uitnodiging zetten u en uw partner zo gaan wij het proberen en hopen dat ze de boodschap krijgen.
Wij schreven het ook op de envelop, dus enkel meneer en mevrouw en als de kinderen gevraagd waren schreven we meneer, mevrouw en naam van het kind.
Ik vind er sowieso ook niets mis mee om het te vermelden op het kaartje, wij doen dat ook, maar wij geven wel een kindertrouwfeest 's middagsKindjes zijn fijn, kindjes zijn lief,we hebben zelf zo'n kleine hartendiefmaar liever niet op dit drukke avondfeestze zijn al op de kidsparty geweest.Maar zolang je iets op een vriendelijke manier aanbrengt, vind ik daar echt niets verkeerd aan...