Nu Online
Momenteel zijn er 90 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dilemma uitnodigingen

13-10-2012 22:36:33
Hoi allemaal,

Op 17/08/2013 trouwen wij.
We hebben ons lijstje opgesteld wie we er zeker bij willen op ons trouwfeest.
Daar wij een grote familie hebben zouden we stoppen bij de neven en nichten.
Maar hoe kan je nu op de uitnodiging zetten dat je de kinderen van je neven, nichten en vrienden niet mee uitnodigt? Met de achterneefjes en nichtjes hebben we totaal geen contact. Het zou gaan om een twintigtal kinderen waarvan de meerderheid tieners zijn waarvoor je dus evenveel betaald als voor een volwassene. Aangezien wij alles zelf moeten betalen proberen we de prijs toch een beetje te drukken .
Maar je kan toch moeilijk schrijven "zonder kinderen" ?!

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Bo
17-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1107

Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik13-10-2012 23:13:44

Wij schrijven enkel de familienaam met de voornamen (of nonkel x en tante y)van de mensen die gevraagd worden. als de kinderen hier meekomen staan zij er ook bij vernoemd op de envelop. Ze hebben zoiets wel snel door hoor ;-)

Nog veel succes alvast en veel plezier bij het voorbereiden

Severine
17-8-2013
 Meld misbruik14-10-2012 8:15:42

Wij trouwen ook op 17/08/2013!! :D hihi
Ik zou het ook doen zoals Stéphanie.
Mijn ouders waren overlaatst uitgenodigd voor een trouw van een achternicht en op envelop stond enkel hun namen. Zo was het wel duidelijk dat ik en mijn broer niet uitgenodigd waren.

Nog veel plezier!!!

Groetjes,
Severine

Silvie
8-12-2012
 Meld misbruik14-10-2012 9:10:34

Mijn vriend en ik zijn allebei bij de jongste van de familie, ik heb dus al nichten en neven die al kleinkinderen hebben !! Dus ook duidelijk de namen op de enveloppen, anders loopt het uit de hand...

kelly
14-12-2012
 Meld misbruik14-10-2012 9:37:35

op de uitnodiging zetten u en uw partner zo gaan wij het proberen en hopen dat ze de boodschap krijgen.

Serena
31-8-2012
 Meld misbruik14-10-2012 15:53:37

Wij schreven het ook op de envelop, dus enkel meneer en mevrouw en als de kinderen gevraagd waren schreven we meneer, mevrouw en naam van het kind.

Marlies
14-12-2012
 Meld misbruik15-10-2012 14:44:54

Ik vind er sowieso ook niets mis mee om het te vermelden op het kaartje, wij doen dat ook, maar wij geven wel een kindertrouwfeest 's middags

Kindjes zijn fijn, kindjes zijn lief,
we hebben zelf zo'n kleine hartendief
maar liever niet op dit drukke avondfeest
ze zijn al op de kidsparty geweest.

Maar zolang je iets op een vriendelijke manier aanbrengt, vind ik daar echt niets verkeerd aan...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info