Terug naar overzicht
Mooie foto's!Proficiat met jullie huwelijk!!!
Hele mooie foto's! Je straalde echt! En je jurk stond je beeldig.Je hebt ook hele mooie schoentjes aan. Mag ik weten van welk merk die zijn? Ze zien er mooi uit maar lijken me ook comfortabel.Veel geluk samen!
Waw Tabita, wat een mooie naturel look! Ik vond je make-up zo mooi gedaan, echt chapeau, het loopt rimpelloos over in je prachtig kleed. Je was een knappe bruid. Je man () staat op IEDERE foto zo ontroerd naar je te kijken, Kleenex-momentje voor mij.Proficiat, ik hoop dat deze prachtige foto's de start zijn van een even prachtig huwelijk samen!3 dikke zoenenRebecca
@saar: Het zijn schoentjes van Clarks :-) helemaal geen trouwschoenen, maar inderdaad heeeel comfortabel...@Rebecca: Thx! ben zelf ook tevreden van de foto's :-) De naturel look was exact hetgeen ik wou, thx to Attrattiva :-)@Eline: Thx!
Mooi! Jullie zagen er beiden stralend uit
WAW wat een mooi , verliefd, romantisch koppel!
Jullie zagen er geweldig uit, echt mooie foto's. Proficiat ! Christina & Sven
Proficiat! Super leuke foto's!Zalige foto waar jij hem de lucht in duwt ;) Echt super :D
Wat een mooie foto's, en ik vind je kleed geweldig mooi!!Het zat je echt op het lichaam gegoten.Dikke proficiat, geniet van jullie getrouwd leventje!!
Thx iedereen :-)Nu volgt de zware opdracht om 150 foto's te kiezen uit de 1600 voor het album :-p