Terug naar overzicht
Ik koop nooit nog iets bij light in the box, ik had schoenen besteld en ik heb ze gewoon kapot toegekregen en de juweeltjes die zagen zo geel als iets en 2 weken nadien kreeg ik dan nog eens een rekening in mijn bus van 30 euro voor de vervoer nog eens. Ma voor trouwkleedjes kan ik niet zeggen.
Er zijn er op dit forum die ook besteld hebben via Light in the box en ik hoor telkens dat er problemen zijn met de maten (te groot, te klein).Ook zijn deze niet volledig op jouw lichaam aangepast,he...Ik denk dat je beter bent bij 'n outlet bruidswinkel.
Oei, ik dachte er aan om mijn sluier en hoeperlrok te kopen bij light in the box, maar na deze reacties begin ik toch te twijfelen...
Ik heb er schoenen en speltjes gekocht.Ik ben hier zeer tevreden.Ze zijn gelijk op de foto's en de schoenen paste zeer mooi.Nu een trouwkleed tegenover een galakleedje. Daar zou ik ook toch wel even over nadenken.Tenzij je een goede naaister kent die het kleed dan eventueel kan aanpassen?Anders zou ik toch ook gewoon in een bruidswinkel gaan.