TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Siska
10-3-2007
|
28-9-2006 11:48:43
Wij hadden dezelfde indruk, we zijn daar bijna gaan lopen! Dat was meer een afschrikkingssessie dan een afspraak om ons te overtuigen.
Uitspraken zoals: - externe dj's zijn slecht en die van mij is veel beter - Ge moet niet met een "prutshuwelijk" naar mij komen. Alles moet volgens mijn regels. - Ik moet de lijst met genodigden op tijd hebben (zijn we dan al zo ver om over de lijst met genodigden te spreken?). En ge kunt toch wel met Excel werken? (Duhhhh) - Verder in het forum kan je er nog over lezen. Dat hij voor de voeten van de fotograaf loopt omdat hij zelf foto's trekt enzo.
Ik kan je niet vertellen hoe een effectief trouwfeest verloopt maar ik ergerde me zo hard aan die mens dat ik daar zeker niet meer terug ga. Wij hebben uiteindelijk voor het Gravenhof in Torhout gekozen!
|
|
Evelien
8-9-2007
|
28-9-2006 17:41:07
Hey,
ik ben daar ooit es naar een plechtige communie geweest. En ik moet eerlijk bekennen. 't Is wel een leuke omgeving maar het eten was echt niet lekker. Tijdens de aperitief kwamen ze telkens rond met hetzelfde hapje (een soort mousse) die niemand lustte. Ik heb er eerlijk gezegd echt geen goeie herinnering aan. Wij zijn ook gaan kijken naar het gravenhof in Torhout en ik was op slag verliefd op die zaal! Heel vriendelijke uitbater! Alles tot in de puntjes verzorgd enzo! Maar was al volledig volzet in september 2007. Dus ja...
|
|
lisa
1-1-2007
|
29-9-2006 8:23:10
Wij zijn daar ook eens geweest om te kijken naar de zaal en vonden de zaal zelf echt wel de mooiste en gezellligste dat we gedaan hadden. Alleen hadden we ook een negatief gevoel over de eigenaar, echt opdringerig, precies of hij wou gans ons feest zelf organiseren en daarbovenop, en dan met zijn wegwijzer-geval, ge moet dat zo en zo doen en we hebben onze eigen dj's, de mensen moeten hier om 4u niet meer aan den toog hangen om een pint te vragen,... dus daarom beslist om ons feest daar niet te houden
|
|
Ingrid
19-8-2006
|
14-2-2007 13:12:52
Dag Joke
Wij zijn in de Schaapsdreef getrouwd ... en alles is er met heel veel horten en stoten gebeurd.
Wij hadden gekozen om ook onze kerkelijke plechtigheid in openlucht te laten doorgaan. De eigenaar zou alles regelen... finaal alles zelf geregeld omdat hij niet eens wist hoe het aan te pakken!
Hij wou inderdaad alles naar zijn hand zetten maar daar hebben mijn echtgenoot en ikzelf duchtig een voetje voor gestoken... je moet gewoon duidelijk maken dat je echt zelf heel goed weet wat je wilt en dat het zo zal uitgevoerd worden en niet anders. Ook een goede tip: ga voor de besprekingen steeds met de ouders samen naar daar... hij zal wel blaffen maar finaal merkt hij dat er geen ontkomen aan is. Maak zeker en vast steeds goede afspraken ook naar data waarop je iets wil bespreken en wat je wil bespreken want inderdaad hij beweert alles aan te kunnen, zelf te kunnen organiseren maar wat hij onder een perfecte organisatie beschouwt is gewoonweg hem zijn eigen gang laten gaan. En jullie huwelijk is toch nog steeds jullie dag en jullie bepalen wat jullie willen.
De dag van het huwelijk zelf heeft hij zich heel gedeisd gehouden, liep niemand voor de voeten en zorgde ervoor dat onze sfeerclip en muziek zoals door ons gevraagd werden weergegeven.
Wij hebben gewerkt met een dj die hij voorstelde (Marleen) en hebben haar bij ons thuis uitgenodigd. Deze dame heeft de muziek zoals wij die hadden gewenst ook op het avondfeest gespeeld en zorgde voor goede ambiance. Nu nog hebben wij met haar contact dus ook dit is maar hoe je het aanpakt.
Probeer de eigenaar steeds zo te "bewerken" dat hij aanvankelijk het gevoel krijgt dat je hem volgt, waarna je dan jullie wensen doorvoert, gegarandeerd lukt het.
En wat het eten betreft: ik kom uit een familie gastronomen en kan toch wel zeggen dat het perfect in orde was, de kok had zelfs 3 voorgerechten gecreëerd waarbij producten die ikzelf vaak gebruik in de keuken ( bvb. citroengras, kokos, tonijn, ....) of die verwezen naar ons thema in waren verwerkt. Dit had de eigenaar dan goed genoteerd en was voor ons een aangename verrassing. Wij hadden ook 8 verschillende hapjes voor het aperitief, steeds weer verfrissend nieuw van concept.
Conclusie: een zeer mooie omgeving en goede keuken maar probeer sterk in jullie schoenen te staan tegenover de eigenaar. Doe dit samen met jullie ouders en laat ook blijken dat jullie samen er zo over denken. Gegarandeerd kunnen jullie er dan iets moois van maken.
|
|
Tine
31-7-2010
|
24-4-2010 17:39:35
Ik wil even iets kwijt over de Schaapsdreef!Ik heb op internet verschillende negatieve commentaren gelezen, maar deze kloppen totaal niet!!!De Schaapsdreef werd enkele jaren geleden overgenomen door een Armeens koppel. Ze zijn supervriendelijk en doen er alles aan om je te helpen en er een prachtfeest van te maken!Ik ben op en top content tot nu toe!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|