Terug naar overzicht
met linx in hasselt heb ik geen ervaring, wel met linx in leuven. daar heb ik mijn trouwjurk gehaald.erg vriendelijke mensen, heel behulpzaam.
Hey, Ik heb mijn kleedje bij Linx Hasselt gekocht. Ik heb gepast met toela een heel lieve en geduldige. Els
Ik ben vandaag ook naar de modeshow gaan kijken en passen. Super ervaring. Mevrouw heeft mij super geholpen en ik heb er 1 topper gepast. Het was een super ervaring. Niet opdringerig, fijn want mijn mama kon niet mee vandaag.Nog wat surfen en rondkijken en zeker terug een afspraak maken om samen met mama eens terug te gaan passen. Groetjes.
ik heb geen goede ervaring van de linx in hasselt. Mijn zus is daar gaan kijken voor haar trouwkleed, heel vriendelijk enz maar bij 1ste pas was er niets in orde van wat ons beloofd was, dus ze voelde haar heel slecht toen we naar huis gingen.. ik ben daar ook gaan kijken voor een suitekleedje en voelde mij ook bij 1ste pas zeer beledigd. uiteindelijk paste het ook niet mooi. heb hierdoor zelf ook besloten daar niet te gaan voor mijn trouwkleed.van de linx in leuven heb ik al veel betere commentaren gehoord.groetjes
Ik heb ook geen ervaring met Linx Hasselt, maar wel met Leuven...Echt een supertoffe verkoopster gehad, en supergoede service!