Terug naar overzicht
Wij hebben gewoon "Bedankt - Evelien & Gunther - 1/09/2012" en 3 foto's :-).Groetjes!Evelien
Wij hadden:''Jullie aanwezigheid maakte onze mooiste dag compleet. Bedankt (dat jullie er bij waren)!Katrien & Tony - 23 juni 2012''Op ons kaartje hadden wij vijf fotootjes staan.Wat wij ook gedaan hadden: via het Kruidvat hadden wij foto's besteld waar elk koppel/ elke persoon aan wie we ons bedankkaartje stuurden, apart opstond, en die foto stuurden we mee op met ons kaartje. Voor zo'n 300 foto's te bestellen heeft ons dat maar 30 euro gekost, en iedereen zei dat ze nog nooit zoiets leuk hadden gezien.Nog veel succes!Groetjes,Katrien
Ah ja,nog vergeten:Ik wilde per se de tekst op ons bedankkaartje zelf schrijven (in onze familie is etiquette heel erg belangrijk), maar hierdoor kon ik ook een persoonlijk tekstje schijven voor de genodigden die wel een cadeautje hadden gegeven, maar niet naar ons feest konden komen. Op die kaartjes heb ik het volgende geschreven: ''Hartelijk dank voor de lieve attentie.''Groetjes!
Wij hebben één foto gekozen en daarop onze namen en de datum. Aan de achterkant heb ik voor iedereen persoonlijk een berichtje geschreven. Zo kon ik hetzelfde kaartje gebruiken voor iedereen, ook voor wie er niet was, maar wel een cadeaujte gegeven heeft.Verder hadden wij ook van elk koppel/elke gast de foto laten ontwikkelen, in iets groter formaat, met een witte kader en deze meegestuurd. Daar hebben we ook veel enthousiaste reacties op gekregen en het heeft ons bijna niets gekost (ik dacht tien cent per foto of zo?)
Hier ook gewoon bedankt, de namen en de datum :)
Wij hebben er gewoon dank je wel op laten zetten en de datum :) De namen zijn (vind ik persoonlijk) eigenlijk niet echt nodig, want je ziet uiteindelijk wel wie op de foto staat en daarmee dat wij die er ook niet hebben opgezet.Maar iedereen doet zoals hij/zij dat het beste vind natuurlijk!