Terug naar overzicht
Bedankt voor je mening. Ik was dus van plan ook eens langs te gaan binnenkort, maar zal mijn mening mss wel herzien. Ik heb op de website wel wat mooie jurken gezien bij 'nieuwe bruidsjurken tegen vriendelijke prijzen' maar wat als ze die modellen die ik graag zie dan ook niet hebben. Als het niet ver zou zijn dan zou ik het nog overwegen maar ja. Waren de jurken die je gezien hebt dan aan schappelijke prijzen of niet? Toch alvast hartelijk dank hoor.grtjes Saskia
Hey Saskia,Wek, de prijzen vielen idd goe mee. Ik had bijvoorbeeld hetzelfde kleed aangehad in een andere winkel en daar kostte die 1250euro, en in budgetwinkel maar 900...ik vond wel dat je het er een beetje aan zag, er hingen bijvoorbeeld hier en daar wat draadjes los in het topje enz. Daarnaast hadden ze mij daar een jurk laten passen die al klaar hing voor iemand anders om opgehaald te worden en dat vind ik dus echt ni kunnen! Amai, als ik wist dat ze dat met mijn trouwjurk zouden doen, daar zou ik echt ni mee kunnen lachen! Maar ja, mss hadden ze net een slechte dag daar ofzo en valt het bij jou mss goed mee ;-)groetjes,Wendy