Terug naar overzicht
ooh leuk voor je!!Heb je gewone maat besteld of heb je maatje groter genomen?groetjes
Héél mooi!
oeps er vergeten bij te schrijven dat het schoontjes zijn
Ik heb mijne gewone maat genomen, maar ik moet zeggen, normaal zitten schoenen echt krap en deze zitten echt perfect! Ik heb nogal brede voeten daarmee
Ik heb wat schrik zo voor online te bestellen, aangezien ik ook brede voeten heb en weinig tijd heb om direct terug te sturen. Plus dat ik ook weekendwerk heb en ik wil de vrije dagen spenderen aan de belangrijkste dingen die niet via onlineshops kunnen (pas kleed, kapsel, make up, ...).dank je om het te laten weten!groetjes
Jah , ik werk ook elke zaterdag ,das lastig e, maar ik moet zeggen ze zitten echt supper! Jij moet het weten, maar voor deze prijs ben ik echt tevreden :) Laat het mij weten moest je het toch doen ;) Groetjes
Het zjin hele mooie !Op de site staat cremekleur, maar ze lijken redleijk wit.Is het eerder ivoor of toch meer wit?Ik moet op zoek naar mooie witte schoenen en de meeste zijn ivoor :-(
Ze zijn ook redelijk wit, niet witt wit, meer wa grijziger :) hopelijk versta je het een beetje, hihi :)
ja idd vervelend, en ik ben thuis wanneer de meest winkels hun sluitingsdag hebben, dus da is wel es vloeken. Maar ja, ik wist het voorhand, dus ik mag nie zagen héIk zal je zeker iets laten weten, ik wou de schoenen in januari of frebruari kopen.groetjes
Ik had er ook van de perfect collectie...mooie doos é: the perfect shoes for the perfect wedding day :-)!groetjes!Sandra
Ja eh Sandra zeer toffe doos :) Nu hopen dat zo zal zijn eh :p hihi
Ik heb de mijne aangehouden tot iedereen aanwezig was op onze feest :-) en toen gewisseld naar andere pumps...maar ik had een zeer spitse tip dus die begon na een aantal uren toch serieus te knellen vooraan...Ik ga ze denk ik zwart laten verven, want de hak is een beetje groen :-) na het wandelen in het parkje tijdens de fotosessie :-).Goed inlopen ;-) ik heb ze een aantal keer gedragen tijdens het strijken...dan sta je recht :-) dus kunnen de voetjes wennen aan de shoes :-)! Succes!groetjes
Ah ik wist niet da je deze kon laten verven :) das wel tof eh :) merci voor den tip, ja als je een ganse dag op zo'n hakken moet lopen als je dat niet echt gewoon bent, zal ik ze zeker een beetje openlopen hihi :)