Nu Online
Momenteel zijn er 613 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Schoenen online bestellen

15-10-2012 17:56:59
Ik heb al heel wat mooie bruidsschoenen online gezien, maar vind het wat riskant om deze te kopen. Je kan de kleur op een foto niet echt goed zien, en je past dit best toch eens op voorhand onder je kleedje?
Hoe hebben jullie dit gedaan?

Eva
13-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 663

Peggy
28-9-2013
 Meld misbruik15-10-2012 19:45:24

Ik heb schoenen besteld bij Tjari in Breda online in maatje 37. Toen ze toekwamen bleken ze veel te groot te zijn.

Normaal mocht ik niet ruilen omdat het outlet was maar heb met die mensen gebeld en toen mocht ik langskomen in hun winkel om te ruilen.

Ik heb daar 6 paar schoenen aangehad in maatje 37, de ene te groot, de andere te klein, de andere te breed...tot ik het juiste paar had. De schoenmaat scheelt echt van merk tot merk.

Dus mijn conclusie: ik zou het nooit meer doen !

Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik16-10-2012 21:50:36

Ik heb gisteren trouwschoenen besteld via zalando.be (wit maar toch nog draagbaar na ons huwelijk). inruilen mag dus ik waag het er op. heb wel enkele maanden moeten wachten tot mijn maat van schoenen die ik wou er weer was, Ik ben benieuwd.

Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik22-10-2012 21:10:45

Ik heb mijn schoenen van zalando vorige vrijdag ontvangen, echt prachtig!!! Ik ben supercontent. ik ga 1 paar houden en de andere twee kan ik gewoon terug sturen.
Succes nog!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...