Nu Online
Momenteel zijn er 627 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

TOP ervaring bij Jagre!

15-10-2012 19:46:31
Heey mede-bruidjes,
Ik ben vorige week gaan passen bij Jagre in Deurne (niet de outlet) en ik vond het echt top service! Ik was enorm zenuwachtig en ik dacht dat ik nooit een kleed ging vinden waar ik mee zou staan..maar het viel allemaal super goed mee! Met veel dank aan de verkoopster van Jagre.
Bij het binnenkomen kreeg ik een aantal ringetjes en mocht ik 10 jurken uit de rekken kiezen (ze hebben daar heel veel kleedjes dus het was enorm moeilijk). Bij elk kleed dat ik mooi vond, hing ik dan maar een ringetje :) maar uiteindelijk had ik zeker 15 kleedjes gekozen! Hier zei de verkoopster niks van! Het mocht allemaal!

Tijdens het passen was ze ook heel behulpzaam, ze zei haar mening maar drong nooit iets op. Al snel werd het duidelijk dat ik twijfelde tussen 2 kleedjes, maar toch stond ze er op dat ik alle kleedjes paste die ik uit de rekken had gehaald!
En toen ik heel hard twijfelde tussen 2 jurken, gaf ze als voorstel dat ik van beide jurken een foto kon trekken zodat ik mezelf op beeld kon zien (in veel winkels mag je pas foto's nemen als je de jurk gaat kopen!!). En dit hielp me echt super goed, ik zag mezelf op de 2 foto's en het was op eens héél duidelijk wel kleed het juiste kleed was :)

Ik was dus eigenlijk al vrij zeker van het kleed, en ik zei dat ik eigenlijk nog een andere afspraak had bij een andere winkel, maar dat ik die wel ging afzeggen want ik was echt wel zeker. En de verkoopster stond er op dat ik toch ging naar die afspraak omdat ik anders misschien achteraf ging twijfelen en dat ik dan zo 100% zeker ging zijn!!
En ze had gelijk! Ik ging naar de andere winkel, ik paste verschillende soorten jurken maar telkens was ik met mijn hoofd bij DE jurk :)

Jagre in Deurne is dus zeker een aanrader!!

Groetjes,
Joke

Joke
25-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1067

Veva
28-9-2013
 Meld misbruik15-10-2012 21:03:24

Fijn om te horen want ik ga er 2 november langs :-)

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik15-10-2012 22:48:37

Ik had ongeveer dezelfde ervaring ! Een super-verkoopster die eerlijk was maar niks opdrong, je kon heel veel passen, ze deden alle moeite om aan te passen wat ik wou....

Ik had die dag nog een afspraak, maar daar vond ik niks wat te vergelijken was met de topjurk bij Jagre :-)
wij dus terug naar ginder, mocht direct terug passen enz, et voila.... besteld !

Heb jij er ook schoenen gepast? Was er veel keuze? Ik heb daar eigenlijk niet op gelet :-)

Fairytale
8-6-2013
 Meld misbruik15-10-2012 23:11:13

ik had ook een gelijkaardig ervaring, ben mijn kleedjes wel gaan passen in Antwerpen, maar uiteindelijk naar Deurne gegaan (iets dichter en gemakkelijker parkeren voor mij).

Het mijn hangt al in de kast, te wachten op onze GROTE dag!

Joke
25-5-2013
 Meld misbruik16-10-2012 8:59:52

Heey,
Ik heb geen schoenen gepast, maar ze hadden daar toch naar mijn schatting een 20tal schoenen. Veel waren van de Rainbow collectie (Elsa coloured shoes).
Ik heb er wel een tiara en ketting mogen passen en dat was ook wel handig want dan zag je direct wat wel en niet bij het kleed paste!

viki
18-10-2013
 Meld misbruik16-10-2012 10:35:09

Hey;

Super dat je zo een goede ervaring gehad hebt.
Welke jurk is het geworden , mag in een pb

groetjes

Kelly
13-7-2013
 Meld misbruik16-10-2012 16:11:29

Hallo, net dezelfde ervaring bij Jagré, was wel de 1ste winkel van mijn zoektocht naar HET kleed. Had er 1 mooi gezien en is ook de rest van de zoektoch in mijn hoofdje blijven rondspoken, tot ik in Zwijndrecht HET kleedje zag hangen. Passen en ja ... dat was HET. Mocht dat niet het geval geweest zijn, dan ging ik naar Jagré om dat kleedje daar te bestellen ... want de service, de prijs, ... alles zat er gewoon goed!

sarah
3-8-2013
 Meld misbruik16-10-2012 20:11:10

ik was ook heel blij met jagre, had er een topjurk maar uiteindelijk ergens anders een nog TOPPERE jurk.
Toen ik ging (8sept) vertelde de verkoopster me dat ze 2weke later ook ging trouwen
dus die leeft helemaal mee hihi

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik16-10-2012 22:06:25

dan was het dezelfde verkoopster als bij mij... ik ben op 1 okt geweest en zij was ongeveer 2weken geleden getrouwd :) weet jij haar naam nog?

sarah
3-8-2013
 Meld misbruik16-10-2012 22:27:29

nee geen flauw idee had lang bruin/zwart haar

Lieve

Meld misbruik29-3-2013 21:20:46

En moest je de foto's dan wissen achteraf?

kelly
2-5-2014
 Meld misbruik1-7-2013 12:17:39

Wat is de prijsklasse van de jurken bij jagré Deurne ongeveer? Ik zou graag daar eens gaan kijken ( afspraak maken) en nadien mss eens naar de outlet van jagré gaan ( daar kan je zonder afspraak) Maar ik heb een beperkt budget

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info