Nu Online
Momenteel zijn er 666 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

help Help

15-10-2012 20:55:21
hallo dames en heren ik zoek leuke zotte en mega coole vrijgezellen
- OPDRACHTEN
- IETS LEUKS
- STAD SPEL
en noem maar op
het is dringend

Annalisa
27-4-2012
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 492

Kim
31-5-2014
 Meld misbruik16-10-2012 12:06:05

Het hangt een beetje af van de persoonlijkheid van de vrijgezellin in kwestie, vind ik.

Wij hebben laatst voor een vriendin een vrijgezellendag geregeld in haar geboortedorp.
We begonnen met een picknick in het park met kaas en wijn ('s middags).
Daarna kwam een huifkar ons oppikken om ons langs de belangrijke plekken in haar vrijgezellenleven te brengen (ouderlijk huis, school, uitgaansbuurt, ...) Op elke plek hadden we dan kleine opdrachtjes bedacht, die ook verband hielden met haar hobby's, karaktereigenschappen, ... We hadden op die plekken dan ook mensen uitgenodigd die belangrijk waren op die momenten (haar ouders, vrienden, ...)
's Avonds zijn we dan ergens gaan eten en daarna nog uit geweest.

Ik weet niet of dit je iets verder helpt. We hebben toen een superdag gehad en de vrijgezellin vond het fantastisch. Ze straalde de hele dag.

LL
29-9-2012
 Meld misbruik16-10-2012 12:38:02

een upper-at-home party :)
een workshop (salsadansen, cocktails maken, make-up, pralines maken, stijlconsulente, keuze genoeg!)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...