Terug naar overzicht
Ik volg.
ik ook! :)
ik ook
Wij hebben als volgt :Grootouders bruidegomGrootouders bruidGetuige en partner van de bruidegomGetuige en partner van de bruid(dan eventueel andere broers of zussen)Papa van de bruidegom en mama van de bruidMama van de bruidegom en de bruidegomPapa van de bruid en de bruid.Maar je kan daar in veranderen als je wilt. Dat hoeft allemaal zo strikt niet.
Had al 1 en ander opgezocht en dacht met de wagens in deze volgorde te rijden: Eerst ik en Tom Daarna ouders Daarna getuige bruid Daarna getuige bruidegom, Uitstappen allemaal in omgekeerde volgorde? Zodat bruidspaar laatst binnenstapt Stappen wij na de dienst in de gemeente dan ook als laatste buiten? Of dan omgekeerd? Als eerste?
Omgekeerd, diegene die eerst binnen gaan, rijden ook eerst in de suite met bruidskoppel als laatst (dat is juist heel spannend hé, de mensen die op de "uitkijk" staan om jullie te zien, moeten wachten tot gans de suite gepasseerd is hé ;-) ).En bij het buitengaan heb ik al vanalles gezien... Dat het bruidskoppel als laatste de kerk/gemeentehuis buitengaat, maar ik heb het ook al gezien dat het bruidskoppel eerst naar buiten gaat....Als je eerst naar buiten gaat moet je rekening houden dat je heel de boel ophoud, want mensen staan vaak buiten om jullie te feliciteren en de suite loopt dan achter hé. Doe je het omgekeerd kan je zeggen wat doe je dan met de suite, al van eerste keer laten instappen in de wagen of wachten op jullie.Het is allemaal zo strikt niet hoor, je moet doen wat jullie willen want het is tenslotte jullie dag!!
Het is heel simpel en voor hen die ook volgen zal ik alles zetten hoe het hoort hihi:eerst de broers en zussen met partners van oud naar jongdan de getuige van de bruidde getuige van de bruidegom (zijn de getuige broer of zus dan lopen die zowiezo tussen de broers of zussenmama van bruid met papa van de bruidegombruidegom met zijn mamade bruidskindjede bruid en haar papadus in jou geval: je zus met haar partner, dan je hubby's getuige, jouw mama met zijn papa en dan jij met jouw papa en zo moeten jullie in het naar daar rijden zitten en in het naar buiten komen juist hetzelfde enkel dan jij met je hubby en dan eerst jouw ouders en dan zijn ouders. Hopelijk heb je er wat aan? Groetjes Sophie