Nu Online
Momenteel zijn er 650 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Volgorde suite gemeentehuis

15-10-2012 20:58:26
Nog 25 dagen op de teller...het begint te korten! Daar wij niet met een ceremoniemeester werken, vroeg ik mij af wat de volgorde is om het gemeentehuis binnen te stappen. Onze suite telt 8 personen: ik en mijn man in wording, mijn ouders, mijn zus als getuige met haar vriend en de getuige van mijn partner.

chary
10-11-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 2325

Fien
12-12-2012
 Meld misbruik15-10-2012 21:14:07

Ik volg.

ellen
1-12-2012
 Meld misbruik15-10-2012 21:57:10

ik ook! :)

ineke
29-6-2013
 Meld misbruik16-10-2012 7:35:14

ik ook

jana
15-6-2013
 Meld misbruik16-10-2012 8:06:17

Wij hebben als volgt :

Grootouders bruidegom
Grootouders bruid
Getuige en partner van de bruidegom
Getuige en partner van de bruid
(dan eventueel andere broers of zussen)
Papa van de bruidegom en mama van de bruid
Mama van de bruidegom en de bruidegom
Papa van de bruid en de bruid.

Maar je kan daar in veranderen als je wilt. Dat hoeft allemaal zo strikt niet.

chary
10-11-2012
 Meld misbruik16-10-2012 11:30:37

Had al 1 en ander opgezocht en dacht met de wagens in deze volgorde te rijden: Eerst ik en Tom Daarna ouders Daarna getuige bruid Daarna getuige bruidegom, Uitstappen allemaal in omgekeerde volgorde? Zodat bruidspaar laatst binnenstapt Stappen wij na de dienst in de gemeente dan ook als laatste buiten? Of dan omgekeerd? Als eerste?

jana
15-6-2013
 Meld misbruik16-10-2012 11:56:55

Omgekeerd, diegene die eerst binnen gaan, rijden ook eerst in de suite met bruidskoppel als laatst (dat is juist heel spannend hé, de mensen die op de "uitkijk" staan om jullie te zien, moeten wachten tot gans de suite gepasseerd is hé ;-) ).
En bij het buitengaan heb ik al vanalles gezien... Dat het bruidskoppel als laatste de kerk/gemeentehuis buitengaat, maar ik heb het ook al gezien dat het bruidskoppel eerst naar buiten gaat....Als je eerst naar buiten gaat moet je rekening houden dat je heel de boel ophoud, want mensen staan vaak buiten om jullie te feliciteren en de suite loopt dan achter hé. Doe je het omgekeerd kan je zeggen wat doe je dan met de suite, al van eerste keer laten instappen in de wagen of wachten op jullie.
Het is allemaal zo strikt niet hoor, je moet doen wat jullie willen want het is tenslotte jullie dag!!

sophie
14-7-2012
 Meld misbruik20-10-2012 18:06:45

Het is heel simpel en voor hen die ook volgen zal ik alles zetten hoe het hoort hihi:

eerst de broers en zussen met partners van oud naar jong
dan de getuige van de bruid
de getuige van de bruidegom (zijn de getuige broer of zus dan lopen die zowiezo tussen de broers of zussen
mama van bruid met papa van de bruidegom
bruidegom met zijn mama
de bruidskindje
de bruid en haar papa

dus in jou geval: je zus met haar partner, dan je hubby's getuige, jouw mama met zijn papa en dan jij met jouw papa en zo moeten jullie in het naar daar rijden zitten en in het naar buiten komen juist hetzelfde enkel dan jij met je hubby en dan eerst jouw ouders en dan zijn ouders.

Hopelijk heb je er wat aan?

Groetjes Sophie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...