Terug naar overzicht
Ik had ook gedacht dat een jurk kiezen vlotter ging gaan. Ik ben anders een snelle beslisser, twijfel zelden; maar met die jurk blijkt het een heel ander verhaal te zijn.Ik vind het ook spijtig dat je nergens foto's mag nemen, want het is zo moeilijk te vergelijken, hé. Als je in de derde winkel wat leuks past, weet je met moeite nog wat je in de eerste winkel bijbleef.Tijd brengt raad zeker? Nog veel succes gewenst!
Hey Lore, en was er geen jurk die erboven uitstak? Geen jurk waarbij je tranen of kriebeltjes voelde opkomen???Ach en anders toch og eens de winkels afschuimen en meningen van dierbaren vertrouwen.Allez, wij willen je hier ook graag helpen ze, je kan altijd de jurken (als het nodig is in privebericht) opsommen en dan kunnen wij onze voorkeur toch al geven he!
Ik vind het ook zeer moeilijk. Had dat op voorhand niet gedacht.Ik heb nu 3 jurken opzij hangen in 1 winkel. 3 verschillende stijlen maar alle 3 prachtig. Ik heb nu al 1 geschrapt in mijn hoofd. Morgen nog eens terug om de andere 2 nog eens te gaan passen.Ik snapte dat op voorhand ook niet zo goed van die bruiden die achteraf begonnen te twijfelen maar nu wel hoor... Ik heb hier dikwijls gelezen dat je 'het' wel zou weten als je 'de' jurk vond, daarom twijfel ik een beetje of 'de' jurk er nu wel bij zit... Pppfff heb er al van wakker gelegen, kan precies aan niks anders denken en dat zal zo blijven tot ik beslist heb, vrees ik.Allee klinkt wat negatief maar ik vond het wel super om mijn kleed te gaan kiezen hoor. Zalig! :-)