Terug naar overzicht
Hello bijna-gemeentegenoot Ikzelf heb gekozen voor Elke van Looks of Versailles. Proef is bij haar in Harelbeke, de dag zelf komt ze aan huis. Indien je wil, doet ze ook je make-up.In de buurt heb je nog Xantippe die aan huis komt of je kan zelf gaan bij Hoffman in Jabbeke (komt bij mijn weten niet aan huis maar zijn wel supervroeg open, heel vriendelijk en goed in wat ze doen). Ik ben bij hen geweest om mijn haar op te steken de dag van ons wettelijk huwelijk en was zeer tevreden! Groetjes Rebecca
Probleem is, ik woon in Aartrijke en trouw toch van thuis uit, maar mijn vaste kapper ligt in Torhout .. beetje lange afstand om te overbruggen 's morgens, hierdoor mijn keuze om een kapper naar mijn ouderlijk huis te laten komen :)
Hallo,Ik ben ook nog op zoek naar een kapper. Zag staan regio Jabbeke, dacht ga ne keer kijken. Ik woon in Torhout, maar ik ga ook een kapper zoeken meer aan de kanten van mijn ouderlijke thuis en dat is Izegem. Al een kapper gevonden? Hoe gaat het met de voorbereidingen?
Ik twijfel eraan om toch naar mijn vaste kapper in torhout te gaan, chic.. echt aanrader!
ik kan je alvast helpen met haar en make-up op maat, en ik kom vanuit Berchem/Wilrijk naar je toe ik ben kapper, visagist, doe make-up en opsteekkapsels volgens gelaatsvorm en stijl, en ik kom aan huis de dag van je trouw.Ook is er een vrijblijvende proefsessie mogelijk.kijk eens op www.michelsas.be ook op deze site enkele foto's van mijn werk,Contacteer ons gerust voor vrijblijvende informatie via info@michelsas.bemet vriendelijke groeten,Michel