TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Peggy
28-9-2013
|
16-10-2012 10:59:32
Ik vind persoonlijk Couture Jetty niet zo goed. Vind het een verouderde winkel met vooral jurken voor oudere dames leek me . Was er wel begin september dus veel oude collectie.
Le Chapeau in Antwerpen vond ik een super ervaring, ook al heb ik mijn jurk daar niet gevonden.
Bij Lilian Claes heb ik mijn jurk gekocht maar achteraf had ik spijt omdat ik me een beetje heb laten vangen aan hun opdringerigheid.
|
|
ellen
1-12-2012
|
16-10-2012 11:19:46
Hier een super tevreden bruidje in spé van Le Chapeau in Antwerpen!! En dan vooral door verkoopster Jade (ze verdiend het om haar effe te melden;) ) Ik ben eigenlijk een heel "lastige" bruid,bel veel door twijfels enzo maar ze zijn altijd even vriendelijk en ik mag altijd langskomen,voor derest heb ik geen ervaring,het was mijn 1e en laatste winkel ;) succes!!!!
|
|
Jente
26-10-2013
|
16-10-2012 11:51:22
Ik ben ook heel tevreden van Le Chapeau! Ik had verkoopster Linda. Een jonge, vlotte verkoopster. Echt een superervaring voor mij!
|
|
kelly
13-7-2013
|
16-10-2012 12:23:46
Ik vind ook de winkel waar ik mijn kleed gevonden heb een super aanrader! La tiara in antwerpen (makkelijk te combineren met Le chapeau) Beiden een goede service, al vond ik la tiara nog net iets beter. Ook de prijzen zijn daar beter :-) Wat ik ook een pluspunt vond was dat de verkoopster bij la tiara goed kon zien welke stijl bij me paste. Niet makkelijk want eigenlijk stond ik met veel maar met haar suggestie stond ik perfect!!!! Hoe dan ook, geniet ervan want het is heel leuk om je jurk te kiezen en nog leuker wanneer je het weet dat je JOUW jurk gevonden hebt x x x
|
|
Vanessa
31-8-2013
|
16-10-2012 15:26:18
Ik vond La Tiara ook echt SUPER. Service is top. Ook naar Jagré geweest. Was ok maar ik vergelijking met La Tiara bijlange niet zo goed.
|
|
Kirsten
6-4-2013
|
16-10-2012 15:43:34
Ik vond het bezoek Koonings een positieve ervaring. Ik ben een eeuwige twijfelaar, en ze hebben er echt al de tijd voor genomen (passen, passen, passen) zonder enige moeite!
|
|
Eva
13-9-2013
|
16-10-2012 17:11:35
Ik weet niet waar je woont maar bij Moderna in Schepdaal zijn ze echt enorm vriendelijk. Niets is hen te veel. De winkel zelf is ook zeer ruim, met een enorme spiegel en verhoogje :)
|
|
tinne
15-6-2013
|
16-10-2012 17:17:19
ik ben 2 weken geleden bij cermo in Turnhout geweest, een super ervaring! heel mooie ingerichte winkel, heel modern. ik had ook een heel toffe verkoopster waar niets te veel voor was. heb uit de rekken mogen kiezen welke kleedjes ik mooi vond en heb die allemaal mogen passen. ze zei uiteindelijk ook zelf van dat ene kleedje dat je niet zo mooi vond probeer dat eens, en die is het dan uiteindelijk geworden. ze hebben verschillende merken maar wel geen ladybird. groetjes
|
|
kelly
13-7-2013
|
16-10-2012 17:27:08
hihi elke, we maken het je niet gemakkelijk he!!!!! Ik denk dat iedereen die haar jurk gevonden heeft, dat een goeie ervaring vond. Komt bij jou ook ze, ben ik zeker van en dan kan je het hier ook trots posten!!!!
|
|
Kirsten
11-5-2013
|
16-10-2012 19:08:18
Issa Moda in Hasselt!! super begeleiding, kennis van zaken, alle tijd maken ze voor je. Ze hebben ook heel uiteenlopende collecties en jurken (veel kant, geen kant, brede jurken, smalle jurken. Je noemt het en ze hebben het)
Maxim's couture in Aarschot was dan weer een tegenvaller. Amper plaats wanneer je uit de paskamer kwam, kleedjes werden niet allemaal vastgespeld,...Wel een vriendelijke verkoopster die zich niet opdrong, maar wij vonden het niet dat.
|
|
Joke
25-5-2013
|
16-10-2012 20:30:08
ik vind koonings ook de moeite waard, supervriendelijk en alles aanwezig waardoor je direct alles kunt aanzien en passen!! in ieder geval veeeel succes!!
|
|
Elke
12-10-2013
|
16-10-2012 21:35:35
super, al jullie reacties :-) ik woon in Vremde-Boechout dus zowel Antwerpen als kempen is allemaal niet ver. Krijg er alleen nog maar meer zin in als ik dat allemaal lees, toch al eens nadenken over data voor afspraken :-p
|
|
lore
10-8-2013
|
17-10-2012 12:18:49
ik ben helemaal weg van koonings, het was mijn eerste winkel, ik had een super vriendelijke verkoopster, en mijn droomkleed daar toen ineens gevonden. nu vind ik het jammer dat de jacht voor mij al gedaan is naar een kleed, want het is zo fijn om al die kleedjes te passen. Maar ben wel blij men mijn kleed. Als je naar koonings gaat, kan ik je nog een kortingsbon voor 150€geven voor een trouwjapon. veel plezier nog
|
|
nele
12-5-2013
|
30-10-2012 13:44:34
Hallo, Ik heb mijn kleed (merk Marylise) gevonden bij Maxim's Couture in Aarschot. Heel geduldig en eerlijk!
|
|
Marijke
21-9-2013
|
2-11-2012 17:31:55
Net terug van Le Chapeau en hulp gekregen van verkoopster Linda. Hele leuke namiddag en met succesvol resultaat! Ze snapte meteen wat ik wou maar heeft er voor gezorgd dat ik mij toch niet te veel op iets zou vastpinnen dus ze kwam ook met totaal andere kleedjes af. Ze voelde zelf direct aan welke een ja en welke een neen kregen. En uiteindelijk is het bij 1 kleedje een ja geworden!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|