TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
jana
15-6-2013
|
16-10-2012 11:46:50
Wij hebben voor het Kasteel van Moerkerke gekozen :-). Zoals je zegt de zaal heeft geen opsmuk meer nodig, het eten is er lekker, de bediening is er goed. Hoe bedoel je afstandelijker? Er kunnen inderdaad meerdere feesten zijn, maar daar merk je niets van! Wij zijn al een paar keer naar het Kasteel geweest terwijl er andere feesten waren, maar daar heb je totaal geen last van! Zeker omdat die zalen zowat apart liggen van de andere. Ik vind het totaal geen nadeel dat je voor het dansen naar de andere zaal moet, er is een bar voor de mannen, terug propere tafels voor de oudere mensen en een reuze dansvloer zodat iedereen voldoende plaats heeft en niet constant moet opletten om niemand anders een duw te geven... Nadeel als het regent dat je niet in de tuin kan, maar dat zal je toch bij de meeste zalen hebben dat je de receptie niet in de tuin kan houden wegens slecht weer. Tenzij je het in een tent doet, maar dan heb je ook geen zicht meer op de tuin.
Van de andere zaal kan ik niets zeggen omdat ik hem gewoonweg niet ken..
Veel succes met de knoop door te hakken, maar ik zou ook niet te lang meer wachten aangezien het voor volgend jaar is en de zalen nu wel vlug allemaal zullen volboekt zitten.
groetjes
|
|
WWW.DISCOVIDEO.BE
|
16-10-2012 12:22:42
Je uiteindelijke feest speelt zich uiteindelijk altijd "binnen" af. Het voordeel van de aparte danszaal is, dat iedereen meer bij de dansfuif betrokken is. In andere feestzalen blijven sommigen tijdens de fuif meer aan de eettafel plakken. grtz www.discovideo.be
|
|
Inge
20-7-2013
|
16-10-2012 17:53:07
Ik vind bij het hof van de putte ambetand dat de dansvloer beneden is.... altijd die stijle trap. Denk maar aan grootouders die niet te goed te been zijn, familieleden die iets teveel al gedronken heb, jij met je kleed...je moet je maar eens mistrappen. want je moet altijd naar boven en beneden want mensen die niet dansen kunnen niet echt super zitten daar aan de dansvloer.
|
|
sophie
1-6-2013
|
25-11-2012 14:37:38
Wij moeten onze keuze ook nog maken. Het Kasteel Van Moerkerke is momenteel onze favoriet. Maar wij moeten van Oostende komen, en de meeste van onze gasten ook. In Moerkerke is er echter weinig slaapgelegenheid. Hebben jullie hetzelfde probleem? Hoe hebben jullie dit aangepakt?
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|