TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Jacky
|
16-10-2012 11:11:15
Voor hoeveel personen?
|
|
Katrien
20-4-2013
|
|
|
WWW.DISCOVIDEO.BE
|
16-10-2012 12:12:31
Begrijpelijk dat je traditioneel trouwen cliché vind, iedere keer hetzelfde programma. Doch bekijk het ook eens vanuit het ander standpunt. Het traditioneel feest is opgebouwd uit elementen die telkens hun waarde bewijzen, blijken veelal goeie bouwstenen te zijn om er een geslaagd feest van te maken. Ze voldoen perfect aan wat je gasten verlangen. Je gasten zijn het, die je feest maken of breken, indien er iets is wat hen niet lekker zit, gaan ze naar huis. Een alternatief feest is echter niet verkeerd, maar kan soms eerder mislukken, ik heb dit al regelmatig gezien. Bij buffetten ed, moet de ene tafel na de andere gaan aanschuiven, wat bij grote gastenaantallen, chaotisch of vervelend kan zijn. De een heeft alles op, de andere moet nog beginnen en is natuurlijk heel wat anders, dan alles op je bordje bediend worden. Bij kleine gastenaantallen, kunnen buffetten zeer (te) vlug gaan, waarbij je rondom 22.00u reeds aan de openingsdans moet beginnen. Reken daar ongeveer 4 uur fuif bij, einde feest: 02.00u! Wat je ook van plan bent te doen... Erg belangrijk, zorg dat je gasten goed weten wat het programma-verloop is. Een interessante locatie voor een groot feest, die je kunt inhuren is: http://deroodepoorte.ndq.be/Enkele beelden van de locatie, vind je terug in de bovenste video hier: http://www.discovideo.be/?portfolio=linsey-en-tomgrtz
|
|
Liesbeth
|
16-10-2012 13:18:49
het zou voor een 140 tal personen zijn
bedankt katrien ik zal eens kijken : anwerpen zal voor ons net iet te ver zijn toch bedankt
bedankt ( discovideo) ik begrijp u stand punt en ik wil zeker dat mijn gasten 100 procent tevreden zijn maar toch is het lange aan tafel zitten niet iets voor mij, en ik wil eens iets anders :)
|
|
sofie
|
16-10-2012 13:34:12
Hi Liesbeth,
2 leuke hoeves in de buurt van Zuid-West Vlaanderen: - Kasteelhoeve (Outrijve - Avelgem) - Domaine de Jaurieu te Henegouwen, maar slechts 10min van Avelgem bv (www.jaurieu.be )
|
|
Katrien
20-4-2013
|
16-10-2012 14:07:12
@Liesbeth: volgens mij doen zij ook traiteur op verplaatsing (ook bv lam of varken aan 't spit). Dus als je een zaal los van traiteur vindt, kan je ook eens naar hun prijzen vragen. 'k Heb geen aandelen bij hen hoor, haha. Maar zij hebben ook een slager vlak bij ons, en dat vlees is altijd pikfijn in orde. Ook met feestdagen hebben wij daar al regelmatig eten "uitgehaald", altijd super lekker. Vorig jaar met het lentefeest van onze dochter koude schotel besteld voor thuis, en ook toen was het in orde. Wij gaan trouwens ook nog eens terug naar daar horen of onze datum nog vrij is. :-)
|
|
Liesbeth
|
16-10-2012 14:56:35
hallo bedankt iedereen :) leuk dat er zoveel reacties zijn
ondertussen al twee dingen gevonden waar je een luxe bbq kan doen : hof te heulebeke en het blauw huis in izegem
iemand ervaring mee?
sofie : ik had dit ook al gevonden maar spreekt me niet echt aan toch bedankt
katrien : staat genoteerd :)
|
|
Vansteenbrugge
|
16-10-2012 16:28:21
Salons Regency, Avelgem waar ik mijn trouwbeurs organiseer, heeft ook ervaring met gastronomische bbq. Groeten, Trouwbeurs Avelgem www.tfv.be
|
|
Lisa
|
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|