Terug naar overzicht
Ik denk dat veel afhangt van - hoeveel ervaring heb je met bakken van biscuits?- hoeveel tijd heb je de dag voordien?- probeer het zéker op voorhand eens uit: dag voordien zo'n taart maken en dan de dag nadien 's avonds laat pas eten. denk er ook aan dat de taart verplaatst moet kunnen worden, hé!Ik zou er zelf nooit aan beginnen, maar ben dan ook niet zo'n handige harry. ;-) Een bruidstaart is toch wel iets speciaals. Het heeft zéker extra waarde als je het zelf kan doen, maar ik weet echt niet of het doenbaar is om het de dag voordien al te maken. Ik zou het eens uitproberen, wel dezelfde smaken gebruiken, hé.
Ik denk dat dit je misschien stressy kan maken, zo vlak voor of tijdens je huwelijksdag. Het is een extra kopzorg.Dank zul je niet van je gasten krijgen, hen kan het niet schelen wie de taart gemaakt heeft, zolang ze hun buikje maar vol kunnen eten.Ga voor het "genieten"... die dag.grtz www.discovideo.be
Hey,zelf ben ik ook van plan om mijn trouwtaart zelf te maken. Ik heb volop ideeën voor de dessert-table.Let wel, wat de vorigen schreven is wel correct. Het vraagt heel wat werk en voorbereiding en je zal misschien al de nodige stress hebben de dagen voordien.Ik maak ook trouwtaarten op bestelling dus moest je interesse hebben of vraagjes, dan mag je mij altijd contacteren!Zelf zal ik een stapeltaart maken met als hoofdingrediënt champagne! Daarnaast maak ik verschillende cupcakes met verschillende toppings.Succes!
OK Gabrielle, maar jij maakt sowieso al trouwtaarten op bestelling.Dat vind ik persoonlijk al een groot verschil, want dat wil zeggen dat jij al een pak ervaring hebt op gebied van trouwtaarten maken. Jij weet dus op voorhand heel goed waar je aan begint.Maar ik zou het dus "voor de eerste keer" nooit zelf willen doen voor m'n eigen trouw.
Jullie hebben waarschijnlijk wel gelijk :) Het idee is van de baan geschoven.We trouwen de dag voordien ook voor de wet, dus veel tijd is er dan eigenlijk ook niet. Ik was wrschlk weer effe aan het wegdromen :) @Gabrielle, vanwaar ben jij afkomstig?
Ik was daar ook over aan het twijfelen, ik bak graag en veel, en vaak ook voor anderen, maar ik denk dat het te druk gaat worden en heb mijn plan dus ook maar opgeborgen...