Nu Online
Momenteel zijn er 560 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

de eerste maal op kleedjesjacht

16-10-2012 13:37:32
Hoi;

Ik wil effe mijn ervaring delen van mijn eerste kleedjesjacht van afgelopen zaterdag.

Eerst zijn we naar bruidskledij Steven geweest in Torhout.
Ondanks een zaterdag waren we alleen in de winkel.
Ik mocht zelf eerst eens kijken tussen de kleedjes en mijn favorieten aanduiden.
Ondanks mijn grote maat heb ik echt wel veel kleedjes kunnen passen.
De verkoopster deed echt moeite om ze zo goed mogelijk te laten passen indien ze te klein waren. Ik heb maar 1 kleedje voor me moeten houden nadat we echt met alle moeite geprobeerd hadden om het over mijn kont te krijgen. :-)
Er waren zelfs kleedjes die te groot waren wat ik wel leuk vond.
Ik heb 1 WOW kleed aangehad.

In de namiddag zijn we dan naar Robel in Roeselare geweest.
Daar was het super druk. Ik moest in een berging kleedjes kiezen met als reden ze kunnen niet meer in de kast. Veel keuze was er niet meer ondanks dat ze zeiden dat ze veel kleedjes in mijn maat hadden. De verkoopster nam echt de tijd niet, ik moest bijna springen van het ene kleed in het andere. de kleedjes waar ik niet inkon schreef ze gewoon af, zelfs niet voor me gehouden. Bij ieder kleed riep ze oooohhhh zo mooi terwijl het soms afschuwelijk was. Achter een half uur hield ik het voor gezien. Ik moest ook zo rap mogelijk bestellen want anders zouden ze niet genoeg stof hebben voor mijn kleed!
Daar zien ze me nooit meer terug!

Doorat we zoveel tijd overhadden zijn we dan doorgereden naar Oostende.
Ondanks geen afpraak heb ik toch na effe wachten wat kleedjes kunnen passen. Conny was super. Als iets niet mooi was zei ze het ook onmiddelijk. Met als gevolg ook daar een WOW kleed.

Ik zal alles nu even laten bezinken en ik mag op 10 november terug naar Torhout en ook naar de La Sposa, en op 11 november terug naar Oostende.
Al moet ik zeggen dat er 1 kleedje in mijn gedachten blijft zitten..........
Wordt vervolgd...........

viki
18-10-2013
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1005

Nathalie
6-7-2013
 Meld misbruik16-10-2012 13:43:45

Hey,

Ik heb ook een afspraak gemaakt bij Couture Robel... Was het zo'n slechte ervaring?

viki
18-10-2013
 Meld misbruik16-10-2012 14:08:56

Dag Nathalie,

Voor mij persoonlijk wel....
Maar er zijn hier veeeeel bruidjes wel tevredenover Robel.
Miss had de verkoopster een slechte dag. De bruidjes met een kleiner maatje of ik hadden veel meer keuze.Dus miss komt het wel goed voor jou.
Ik vond het persoonlijk niet kunnen wat ze zei en deed.
Het moest allemaal zo vlug gaan en ik vond dat ze niet eerlijk was.
Het feit dat er maar 1 spiegel was en dan een kleintje om de achterkant te zien en een andere verkoopster die te pas en te onpas achter het kleine spiegeltje kwam vond ik ook niet echt leuk. Zeker omdat ik al onzeker ben over mijn figuur en dan het pashokje aan de trap had waardoor iedereen mij kon zien staan als ze het spiegeltje kwam halen....

Alvast succes
groetjes

Saar
7-9-2013
 Meld misbruik16-10-2012 20:36:20

Ik heb echt niet te klagen gehad over Robel. Ze waren er ontzettend vriendelijk en ik heb erg veel gepast. Ik heb natuurlijk een gemakkelijk maatje (36) en had er ook echt veel keus. Ik had Conny als verkoopster en ze was eerlijk als er mij iets niet stond. Ik ben er 2 uur of zo binnen geweest en ben er behandeld als een prinses.

Ik ben er ondertussen al een tweede keer geweest en had toen ook het pashokje aan de trap, daar is beduidend minder plaats dan het hokje in de hoek achteraan. Daar had ik de eerste keer een zee van ruimte. Tweede keer werd ik even vriendelijk bediend, en kon toen wederom mijn gedacht niet opmaken over de twee jurken die opzij liet hangen. Maar ik werd op geen enkel moment gepusht, of iets opgedrongen. Ondertussen heb ik voor mezelf opgemaakt dat het geen jurk van daar wordt, ik voelde me er uiteindelijk niet gelukkig in.

Bij Bruidskledij Steven was er niets voor mij. Ik ben er hooguit een halfuurtje binnen geweest, 5 jurken gepast en allemaal veel te groot. Dat geeft een vertekend beeld, hé. Dus daar is het niets geworden.

Veel succes met je kleedjesjacht!

viki
18-10-2013
 Meld misbruik17-10-2012 9:02:56

@ Saar.

Super dat je daar een goeie ervaring had.
Miss is bruidskledij steven aan te raden voor een bruid met een maatje meer.
Ik heb maat 50 en heb heeeeel veeeel kunnen passen.
Dus begrijp ik wel dat bruidjes maat een normaal maatje daar niet veel kunnen passen.

Succes met de zoektocht

groetjes

Sabrina
21-6-2013
 Meld misbruik25-11-2012 12:19:30

Zelf ben ik super tevreden over Couture Robel!! Is mijn eerste en enige winkel geweest omdat ik er van bij het begin een goed gevoel had en me er erg op mijn gemak voelde (heb ook niet het "ideale" maatje). Ik ben er 2x naartoe geweest en heb in totaal zeker 15 tot 20 kleedjes aangehad (heb daar dus wel enkele uren gespendeerd ;-)) en dat allemaal in een ontspannen sfeer, niets was hen teveel. Ik kan het alleen maar aanraden! :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info