Terug naar overzicht
Hey, Ik heb ook een afspraak gemaakt bij Couture Robel... Was het zo'n slechte ervaring?
Dag Nathalie,Voor mij persoonlijk wel....Maar er zijn hier veeeeel bruidjes wel tevredenover Robel.Miss had de verkoopster een slechte dag. De bruidjes met een kleiner maatje of ik hadden veel meer keuze.Dus miss komt het wel goed voor jou.Ik vond het persoonlijk niet kunnen wat ze zei en deed.Het moest allemaal zo vlug gaan en ik vond dat ze niet eerlijk was.Het feit dat er maar 1 spiegel was en dan een kleintje om de achterkant te zien en een andere verkoopster die te pas en te onpas achter het kleine spiegeltje kwam vond ik ook niet echt leuk. Zeker omdat ik al onzeker ben over mijn figuur en dan het pashokje aan de trap had waardoor iedereen mij kon zien staan als ze het spiegeltje kwam halen....Alvast succesgroetjes
Ik heb echt niet te klagen gehad over Robel. Ze waren er ontzettend vriendelijk en ik heb erg veel gepast. Ik heb natuurlijk een gemakkelijk maatje (36) en had er ook echt veel keus. Ik had Conny als verkoopster en ze was eerlijk als er mij iets niet stond. Ik ben er 2 uur of zo binnen geweest en ben er behandeld als een prinses. Ik ben er ondertussen al een tweede keer geweest en had toen ook het pashokje aan de trap, daar is beduidend minder plaats dan het hokje in de hoek achteraan. Daar had ik de eerste keer een zee van ruimte. Tweede keer werd ik even vriendelijk bediend, en kon toen wederom mijn gedacht niet opmaken over de twee jurken die opzij liet hangen. Maar ik werd op geen enkel moment gepusht, of iets opgedrongen. Ondertussen heb ik voor mezelf opgemaakt dat het geen jurk van daar wordt, ik voelde me er uiteindelijk niet gelukkig in.Bij Bruidskledij Steven was er niets voor mij. Ik ben er hooguit een halfuurtje binnen geweest, 5 jurken gepast en allemaal veel te groot. Dat geeft een vertekend beeld, hé. Dus daar is het niets geworden.Veel succes met je kleedjesjacht!
@ Saar.Super dat je daar een goeie ervaring had.Miss is bruidskledij steven aan te raden voor een bruid met een maatje meer.Ik heb maat 50 en heb heeeeel veeeel kunnen passen.Dus begrijp ik wel dat bruidjes maat een normaal maatje daar niet veel kunnen passen.Succes met de zoektochtgroetjes
Zelf ben ik super tevreden over Couture Robel!! Is mijn eerste en enige winkel geweest omdat ik er van bij het begin een goed gevoel had en me er erg op mijn gemak voelde (heb ook niet het "ideale" maatje). Ik ben er 2x naartoe geweest en heb in totaal zeker 15 tot 20 kleedjes aangehad (heb daar dus wel enkele uren gespendeerd ;-)) en dat allemaal in een ontspannen sfeer, niets was hen teveel. Ik kan het alleen maar aanraden! :-)