Terug naar overzicht
hey MarijkeIk ken je gevoel...Ik was ook bij Clair de Femme geweest en vond daar een prachtige wit/zwarte jurk....maar omdat ik eerst niet durfde trouwen in het zwart wou ik even bedenktijd.'s anderendaags gebeld om de jurk toch te hebben maar toen was ze al weg (was in solden)Zonder dat was mijn zoektocht ook van heel korte duur geweest maar was al bij al wel tevreden van Clair de Femme. Nu moet ik dus noodgedwongen verder zoekenveel plezier in elk geval met je jurk
Hey Michele,Bedankt! Wel spijtig dat jouw jurk ondertussen verkocht is. Ik kan niet vergelijken met andere winkels maar ik voelde me daar goed op mijn gemak, ze hebben me goed verder geholpen (wel op een zakelijke manier, maar zo heb ik dat het liefst :-) ).In maart zal mijn jurk binnen zijn en kan ik meer vertellen over de service qua retouches.
Hoi Marijke,OOh leuk dat je jou kleedje gevonden hebt . Wij gaan zaterdag ook eens passen . spannend :-)Er staan veel mooie kleedjes op de website he :-)Welk heb je genomen ? mag ik dat weten :-)Is die vrouw echt zo nors en direct zoals iedereen zegt ?Groetjes
Hey Sarah,Sorry voor mijn late reactie. Hoe is je zoektocht geweest? Al iets gevonden?Ik vond die vrouw eigenlijk niet onvriendelijk hoor. Ze is wel direct en eerlijk maar ik vond dat eerder een positieve ervaring. Veel contact heb ik met haar niet gehad. Bij het kiezen van de kleedjes en dan daarna bij het kopen. Door zelf wat mondig te zijn heb ik ook nog een korting verkregen :-) De man des huizes is heel erg vriendelijk.Mijn jurkje kan je vinden als je googled op: eglantine athena tis de tweede hit. Benieuwd wat je ervan vind :-)Groetjes!
Hoi Marijke,Jaja ik ben ook geweest en bij ons was het ook super :-)Heb ook mijn kleedje besteld :-)Leuk leuk.Ze waren er super vriendelijk. Maar ik zag dat de bazin wel vrij direct was en zo .En je kleedje ziet er super uit . Heb je vanvoor ook zo speciaal of het gewone genomen ?Mijn vind ik er niet in terug groetjes
Bedankt :-) Ik heb vanvoor het gewone genomen maar er komt ook nog een gewone lint bij rond mijn nek (halter dus). Zou handig zijn bij het dansen :-)En weet je de naam van je kleedje? Dan kun je het normaal googelen. Ik kon het mijne ook niet vinden in de collectie omdat het nog de collectie van 2012 is die erop staat. Je hebt me benieuwd gemaakt :-)Hoe ver sta jij ondertussen met de voorbereidingen?