TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
mona
27-7-2013
|
16-10-2012 21:08:46
Ben in E&R geweest vorig weekend, en mij viel dat niet zo mee. Maar ik heb wel een beetje een andere smaak dan de klassieke bruid. En misschien had ik daar ook niet de beste verkoopster. Er waren er twee aan het werk, en die van mij was nogal kordaat en bruut met momenten. De andere heb ik niet zo in het oog gehouden, maar leek me op het eerste zicht wat 'normaler' in verkoopstertermen. Nu ja, laat je daardoor niet afschrikken hoor, er waren wel heel wat mooie kleedjes, alleen niet naar mijn smaak. 'k Weet wel niet of je veel hebt voor 800 euro in Beverlo, 'tgeen ik gepast had was allemaal boven de 1000 euro.
|
|
Alessia
7-9-2012
|
16-10-2012 21:13:29
Lieben in Genk is een klein winkeltje met niet echt heel erg veel keuze. De mevrouw van die winkel heeft de laatste tijd ook veel meegemaakt en dat merkte je ook, misschien is dat nu wel verandert. Voor de rest is het wel een vriendelijke en ik ken wel enkele die daar hun jurk gekocht hebben en tevreden waren, de prijzen liggen er ook niet zo heel hoog.
|
|
mieke
8-6-2013
|
17-10-2012 6:59:12
hey mona, ik had gevraagd of ik bij hun terecht kon met mijn budget en ik kreeg er een positief antwoord, ik moet het wel eerst zeggen voor ik ging passen. Ik hoop dat ik iets vind volgende week!
|
|
mieke
8-6-2013
|
17-10-2012 7:00:20
Hey Alessia, heb er ook al veel positieve dingen van gehoord en daarom heb ik er een afspraak gemaakt! We zullen wel zien volgende week
|
|
Manuela
4-8-2012
|
17-10-2012 14:02:23
Bij ER Wedding heb ik mijn kleedje gekocht omdat ze net daar m'n droomkleed hadden (had het op de beurs gezien), maar voor de rest is daar eigenlijk niet zoveel keus... En ik vrees dat de prijskaartjes daar allemaal vrij hoog liggen... En ja zoals Mona al zei over de verkoopsters... Eigenlijk waren er daar maar 2 waar ik me goed bij voelde... De bazin zelf is eigenlijk niet zo aangenaam en die staat ook niet echt open voor de term "klant is koning". Maar ja ieder z'n gevoel daarbij zeker :)
|
|
Sandra
7-9-2013
|
17-10-2012 16:16:41
Hallo, Ik heb vorige week mijn kleed besteld bij Lieben in Genk. Ik voelde me dadelijk op men gemak. Was een HEEL lieve mevrouw. En inderdaad, er is niet heel veel keuze. Maar mijn goesting zat er wel tussen. Ze zegt ook eerlijk wat zij ervan vindt. Ik vond het een leuke ervaring! Ale, leuk, SUPER :) De prijzen waren zeer schappelijk tegenover andere winkels...
Groetjes en succes met de zoektocht :)
|
|
Katrien
7-9-2013
|
20-10-2012 23:18:20
Ik lees hier dat de prijzen bij Lieben in Genk 'schappelijk' zijn. Wat is dat 'schappelijk' voor jullie juist? :) Want ik wil zelf niet heel veel geld aan mijn trouwjurk uitgeven...
|
|
mieke
8-6-2013
|
21-10-2012 8:55:42
ik heb gehoord dat de prijzen bij Lieben onder de 1000 euro zitten. Ik had wel graag geweten welke merken ze bij lieben hebben want ze heeft geen site. groetjes
|
|
Michèle
1-12-2012
|
25-10-2012 21:16:30
Ik ben ook bij E&R geweest. Volgens mij zullen er wel kleedjes zijn onder de 1 000 €. Natuurlijk heb je dan iets minder keuze, maar dat zal op de meeste plaatsen zo zijn.
|
|
mieke
8-6-2013
|
26-10-2012 7:36:21
hey Michèle, ik heb uiteindelijk mijn kleed gevonden bij Lieben in Genk, ik vind ze bij E & R niet zo heel vriendelijk en vooral de bazin niet, ze snapte het niet dat ik een budget had en zei je doet het toch maar 1 keer dus waarom geef je er dan niet veel geld aan uit. Ja juist daarom zei ik. De verkoopster die ik had was wel vriendelijk. Ze hadden in totaal 2 kleedjes in mijn prijsklasse.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|