Nu Online
Momenteel zijn er 349 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijk

17-10-2012 9:00:07
hoi. tis mijn eerste keer dat ik hier eens kom piepen. heb een probleem. mijn vriend wil graag trouwen maar da zou voor mij de 3de keer zijn en ik weet ni hoe eraan te beginnen. we zen ni van plan om een groot feest te geven mor der moet iets ze he

inge
12-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 782

Marlies
14-12-2012
 Meld misbruik17-10-2012 15:48:41

Hey Inge,

Welkom! Ik denk niet dat het feit dat het je 3e keer zou zijn echt een rol moet spelen; ik veronderstel dat je met hem trouwt met het idee om bij hem te blijven, dus dan mag je dat ook tonen. Bedenk gewoon zelf wat je leuk vindt en waar je je goed bij zou voelen: gewoon een receptie na het huwelijk, een gezellige bbq met een grote of kleine bende, door traiteur of zelf in elkaar gestoken, een fuif met enkel belegde broodjes en dans, ...

joke
13-8-2011
 Meld misbruik21-10-2012 16:42:52

hoi

ik vind inderdaad ook dat jullie ervan moeten maken wat jullie zelf graag willen, ik begrijp wel dat het moeilijk ligt een supergroot feest te geven als de meeste van deze genodigden al 2 keer een huwelijk van je gevierd hebben, ik zou er toch een fijn moment van proberen te maken, misschien wat kleinschaliger met gewoon de dichtste vrienden en familie, en wat je dan precies wil moeten jullie uitmaken hé, keuze te over, a la carte, bbq, hapjes, receptie, fuif, keuze genoeg als jij het ook echt wilt en niet enkel je vriend zou ik er voor gaan, je leeft maar 1 keer als dit jou gelukkig zou maken ga er dan zeker voor, succes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...