Terug naar overzicht
Ik volg mee
er bestaat zoiets als de flitspaal noemt het de gasten laten dan een foto en een boodschap achter
Ik heb al fotografen gezien die een fotostudio inrichten en zo bij binnenkomst iedereen fotograferen (zonder kader) of die zo een studio inrichten en de nodige attributen voorzien zodat de gasten verkleed op de foto gaan
Je kan ook een praatpaal installeren ipv foto's. Dan kan iedereen een persoonlijke boodschap voor jullie inspreken.Wij willen ook voor de kader gaan, maar dan aangepast aan de stijl van onze trouw. Mijn supercreatieve getuige gaat er een sprookjesachtige/bos- en herfstachtige kader van maken. Zelfde kleuren en patronen van onze uitnodigingen. Maar de 'geimproviseerde' en aangeklede studio waar B. het overheeft lijkt ook wel leuk.
Wij willen koppels laten fotograferen met zo een tekstballon waar ze iets op kunnen schrijven (memo- of krijtbord in de vorm van een tekstballon). Als iemand weet waar ik zoiets kan vinden, wel altijd welkom :-)
allemaal goeie ideeën! bedankt alvast. Ik denk dat je best eens op google kijkt An voor zo een bord!
Beste An: www.babbelballon.be :-)