Terug naar overzicht
hey meid,Door mijn ziekte hebben we "ons droomhuwelijk" (de mijne dus) moeten veranderen naar een huwelijk dat nie zoveel kost. Eerst viel me dit toch wel heel zwaar... Maar hoe meer ik er mee bezig ben, des te beter kan ik mij neerleggen bij wat we kiezen en nu ben ik daar dus ook heel enthousiast over..Moest het ook gewoon effe laten bezinken En da plannen is uiteindelijk toch o zo leuk he groetjes
Hallo Tanja , Als je begint met dingen voor je huwelijk vast te leggen , loop je inderdaad op een roze wolk .Er zijn altijd dingen die je graag gerealiseerd wil hebben . Maar spijtig genoeg is dit financieel niet altijd haalbaarbegin met een budget op te stellen en eis van jezelf dat je er niet van afwijktje zal zien dat dit toch nog voor een deel zal gebeuren , je zal voordurend moeten geven en nemen , maar probeer het met jullie budget zopersoonlijk te maken en je zal zien ....het word een prachtig feest ! , en je zal achteraf blij zijn dat je nog een beetje budget over hebt waar julle samen leuke dingen mee kunnen doen .Geloof me , meestal zijn de chiqueste feesten niet altijd de leuksteVeel plezier