Nu Online
Momenteel zijn er 439 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vorderingen :)

17-10-2012 19:39:46
Hallo bruidjes,

Deze week de trouwringen gekozen en besteld en ik mag ze vrijdag al ophalen woehoew :)!
Mijn ventje heeft dankzij een wedstrijden via trouwen.nl een kostuum gewonnen naar keuze en nu zijn ze volop aant kijken om een afspraak in te plannen voor hem.
En verder twijfel ik nog, mijn nonkel heeft een mooie Audi A6 en mijn vriend zijn nonkel een oud lichtblauw geitje :)! Beide zijn dus echt wel tof, het ene klassevol en het ander grappig en plezant :)!

Groetjes

Debbie
4-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 552

Greet
24-5-2014
 Meld misbruik17-10-2012 19:54:27

Amai. Wat een geluk hebben jullie met de wedstrijd. Ik persoonlijk zou voor het lichtblauw geitje gaan. Grappig én mooi voor op de foto's.
Groetjes

mieke
8-6-2013
 Meld misbruik17-10-2012 20:24:09

Fijn om zo iets te winnen kan je het geld voor het kostuum weer aan iets anders besteden!
als ik mocht kiezen koos ik voor het geitje, fun verzekerd!
groetjes mieke

Lynn
9-3-2013
 Meld misbruik18-10-2012 10:08:59

hey,
Wij hebben hier ook de keuze tussen 2 geitjes (wit of mokka) of grte audi's..
Mijn voorkeur ging eerst uit naar een geitje, maar je moet rekeing houden als je een groot bombastisch kleed hebt, dat je ook in zo een klein auto'tje ingeraakt..ik durf het dan eerlijk gezegd niet riskeren met men kleedje, dus ga ik toch voor de grotere auto's gaan :)

Debbie
4-5-2013
 Meld misbruik18-10-2012 10:41:00

Heb het gevraagd en het zou moeten lukken met dat kleed.
Denk toch dat we voor de geitjes gaan :)!

Lynn
9-3-2013
 Meld misbruik18-10-2012 12:10:32

Als het lukt, zou ik ook voor de geitjes gaan :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...