Terug naar overzicht
Ik heb er vorige week eentje aangehad van 1400 euro. Zal daar wel rond draaien zeker?
de ladybird collectie begint vanaf 1200 euro, ik vind deze jurken ook geweldig maar passen helaas niet in mijn budget
Hoi Sylvia,Hier ook een echte Ladybird fan!De Ladybirds die ik heb aangehad zaten allemaal tussen de 1100 en 1500 EUR.Ik heb gekocht bij Couture Jetty in Melsele.Groetjes!
hey,ik heb ook een ladybird gekocht de prijs is inderdaad tussen de 1200 en 1500 euro
Heb het mijne 1250 betaald en ze zitten dus idd tussen de 1100 en 1500 euro. Deze collectie is echt prachtig! Het mijne heb ik gehaald bij Couture Jetty in Mesele.
Ik ga zaterdag kijken voor een Ladybird in Sint-Truiden. Op zich denk ik er niet veel bij na, maar als ik eraan herinnerd word dan vind ik het wel enorm spannend!!!!!!
Ik had ook een Ladybird Inclusief hoepelrok was het 1,250 euro, kleedje zelf dus ongeveer 1,100 :-)groetjes!
Ik ben ook megablij met mijn ladybird (zal rond de 1300 uitkomen). Veel plezier met het passen !
Hier ook een ladybird van 1340 euro, prijzen inderdaad tussen de 1100 en 1500 euro, ben ook bij Jetty in beveren-melsele geweest een echte aanrader, heel lieve en professionele dame!!!