Nu Online
Momenteel zijn er 653 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ring... ppffff

18-10-2012 16:54:10
hey bruidjes

Aangezien mijn ventje zijn ring laat tatoeren wegens beroepsdoeleinden, moet ik dus voor mij alleen op zoek naar een ring aangezien ikzelf geen tattoo wil.
ik ben helemaal geen ringenmadam en vind dit zooooo moeilijk.
Op de trouwbeurs heb ik honderden ringen gezien maar... ik liep er zo wat tussen verloren.
Ik weet wel dat ik niet graag zo dat gebeiteld zie (zo'ne ruwe ring als je weet wat ik bedoel)
en dat is nu net wat je veel ziet op de sites van de juwelenontwerpers.
Dus ik ben meer op zoek naar iets fijn (heb ook fijne handjes) met één of een paar steentjes.
Ik wil er ook niet teveel geld aan geven. De prijzen die ik hier op het forum zie, daar val ik van achterover. Ik dacht zo aan max 200 euro. Liefst zilver want ben allergisch aan nikkel en witgoud is dan te duur dacht ik zo?
En ik weet wel, het is levenslang enzo maar toch... ik kan het er gewoon niet aan geven.
Ook omdat ik niet zo secuur ben in: op een vast plaatsje leggen als ik hem uitdoe, onderhoud....

Dus laat die ideetjes maar komen... :-)
Dank je wel.

Vanessa
31-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 994

hanne
3-9-2011
 Meld misbruik18-10-2012 17:38:15

Misschien kan je hier wel je gading vinden? http://www.ctra.be/info.html Onder de ontwerpers vind je telkens enkele voorbeelden... Groetjes Hanne

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik18-10-2012 17:41:04

Ik ben bij een plaatselijke juwelier gegaan, ik weet het is ni makkelijk en heel duur maar zilver valt wel mee ze. Neem je tijd maar, je vindt wel een mooie ring!
Hier is nog een bruidje op het forum die zilveren ringen heeft besteld. Ik zal ze eens opsporen se....

Natascha
25-5-2013
 Meld misbruik18-10-2012 17:47:03

Ik volg even mee want wij weten ook nog niet echt wat te doen met de ringen. Ikzelf kan hem maar weinig dragen wegens mijn beroepsactiviteit en mijn verloofde ziet zichzelf ook niet echt een ring dragen. Een tatoe is een mogelijke oplossing, die we eventueel zien zitten, maar dan zitten we met een 'probleem' bij het uitwisselen van de ringen in de kerk. Ik hecht veel belang aan een traditionele trouw en dit er van tussen laten is dus geen optie voor mij. Om nog maar te zwijgen over wanneer (voor of na de trouw?) en bij wie (betrouwbaar?) je die laat zetten. Nog geen idee wat we zullen beslissen, want soms smelt ik (en ja zelfs mijn verloofde) dan weer weg als ik op beurzen al die mooie exemplaren zie...hoewel we er dus voor bovengenoemde redenen ook niet veel geld willen tegenaan smijten. Dilemma's!

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik18-10-2012 20:02:53

Een ring van Amici?

Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik18-10-2012 20:48:13

Hey Natascha, idd dat uitwisselen, daar hebben wij ook al over nagedacht.
Mijn ventje stelde eerst voor om er een plakker rond te doen (een typisch mannenvoorstel :-/) Da vond ik dus een héél slecht idee :-)
Ik zal een kusje op zijn vinger geven denk ik.
Ik weet niet van waar je bent maar wij gaan bij tattoo Mike in Schoten, is bekend en zéér goed en hygiënisch.

mieke
8-6-2013
 Meld misbruik18-10-2012 22:49:51

hallo, wij hebben allebei al een tattoo op onze ringvinger, de eerste letters van onze drie kinderen. Wij willen ook niet zo veel geld uitgeven aan een ring en gaan voor een stalen ring, voor mij is het wel belangrijk voor nog een ring maar voor mijn aanstaande niet. Nu de ring komt er toch

Debbie
4-5-2013
 Meld misbruik18-10-2012 23:00:25

wij hebben deze week ringen van Amici besteld! zeer voordelige prijzen

Britt
14-9-2013
 Meld misbruik20-10-2012 0:41:45

Hoi Vanessa ,
Mijn verloofde zal ook nooit een trouwring dragen en ik kan dit jammer genoeg met men beroep ook niet.
Toch heb ik bewust voor een titanium ring gekozen omdat deze niet zo snel vervormen als een zilveren ring en ook een pak goedkoper zijn.
http://www.titanfactory.nl/
Voor 139€ had ik wat ik wilde .
Hopelijk heb je er wat aan !
Britt

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...