Terug naar overzicht
Bij ons is dit ook het geval.Wij willen onze gasten ook niet met lege handen naar huis laten gaan en zullen hoogstwaarschijnlijk iets kopen van bij bedankjes.nlWij vinden de echtgenootjes en de gelukskoekjes wel leuk en twijfelen nog. Maar wij gaan zeker en vast onze gasten niet met lege handen naar huis sturen.
Hallo,bedankingen... moeilijk onderwerp.. iets waar ik ook over blijf piekeren. Ik wil absoluut niet gaan voor zo'n foto omdat enkel dichte familie dit leuk zal vinden... (kameraden etc minder daar zou dit ook in de la belanden). Maar toch vind ik het ook wel leuk. ik begrijp ook dat je het idee hebt ze met lege handen naar huis te sturen als je die avond niets kan meegeven. Maar als ik achteraf dan toch zo'n foto zou opsturen, zou ik zeker geen gekke dingen doen om ze die avond mee te geven.... ze krijgen al een volledig feest!! :) :)
Wij hebben heel goedkope doosjes gekocht in de AVA die we dan gaan vullen met pralines die door mijn schoonzus gemaakt worden. Ze denkt dat ze zo'n 3 kilo nodig zal hebben. Bij Leonidas kost een doosje van een kilo 21 euro... Onze doosjes (met lintjes en goudstiften en alles dat we nodig hadden om te versieren) komen op 61.29 euro voor 60 doosjes. Met de pralines er nog eens bij zouden we dus 60 doosjes vullen voor nog geen 125 euro. Dat valt goed mee, vind ik. 't Is natuurlijk te zien hoeveel je bereid bent uit te geven hé.Ohja, bijna vergeten zeggen: per doosje voorzien we 4 pralines.
Nog vergeten: bedankingskaartjes met een foto sturen wij ook pas later op, hoewel we ervoor kunnen opteren om ze de avond zelf al te hebben...
Wij dachten eraan om de bedankingskaartjes te laten printen als postkaart en dit te versturen vanop onze huwelijksreis. Ook omdat we op de uitnodiging als cadeauttip een bijdrage voor de reis gaan vragen. Over een cadeautje op het feest twijfelen we nog.
hallo natascha, wij gaan als trouwbedankjes iedereen een mooie zwarte pen geven die hebben we bij de gulle gever besteld. zij bedrukken die ook voor ons en we hebben er onze namen en de trouwdatum op laten drukken, daar wil ik dan een organzazakje aanmaken (die heb ik online bij stienekes-bedankjes besteld) met bruidssuiker in de vorm van hartjes in. ik denk dat de mensen deze pen wel gaan gebruiken en dan weten ze een jaar later nog van hey, het is hun huwelijksverjaardag vandaag.de prijs valt ook nog mee vind ik ... je kan het altijd eens bekijken online.
Bedankt voor alle reacties! Ik ga zeker nog eens rondsnuisteren en jullie ideeën bekijken zodat we dan waarschijnlijk toch iets zullen meegeven aan de gasten :-)